Har det bare så skidt i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Vingummien

i mine ben. Vil ønske der var en eller ande mirakel kur mod det. men nej. Er lige blevet nødtil at tage min medicin allerede nu her, så ender nok med at jeg skal tidiger ei seng i aften, havde ellers regnet med at jeg rigtig skulle hygge med go tv og det hele i aften. Er glad for at Emil er kommet i seng for vil slet ikke kunne overskue at underholde ham lige nu.

har endelig fået sat mig rigtig ind i det jeg fejler og blev virkelig depri for syntes jeg har  det meget galt med benene nu og så står der at det bliver værre med alderen fedt altså, min mor skrev lige en sms at det kunne være de havde fundet  en kur inden jeg blev gammel, ja det må man da håbe de har, for være end det her

Fik jo min bror til at printe en masse ud om det og aflevere til vores mor så hun  også kunne sætte sig lidt ind i det da hun tit spørger, sp nu fik hun lige en stak papire og sendte en sms at der stod jo meget. ja det kunne jeg nu godt have fortalt hende at der gjorde.

Håber mine ben har det lidt bedre her i morgen og især søndag for der er jeg alene med Emil og har rigtig planlagt super hygge med ham og tur i regnskoven, træls hvis det skal ødelægges

Håber i andre har en bedre fredag end mig, den startede ellers godt med hygge shopping  med kæresten sgu ikke hver dga man får ham slebt med hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

oo

øv hvor er det dog træls, at du skal have så ondt jeg håber at I alligevel kan få en rigtig god tur imorgen - og hey ja tillykke med du fik manden slæbt med på shopping idag! jeg skulle have een kalender til køkkenet nede i boghandelen idag og Søren skabte sig som en 5-årig

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Åhhhh...............................Susanne. Gå i seng, og prøv at slappe af.............håber at det er bedre i morgen.

Knus Mette

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

øv hvor er det dog træls, at du skal have så ondt jeg håber at I alligevel kan få en rigtig god tur imorgen - og hey ja tillykke med du fik manden slæbt med på shopping idag! jeg skulle have een kalender til køkkenet nede i boghandelen idag og Søren skabte sig som en 5-årig

Hehe ikke fedt

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Åhhhh...............................Susanne. Gå i seng, og prøv at slappe af.............håber at det er bedre i morgen.

Knus Mette

Kl blev ikke engang 22 før jeg hoppede i seng. Og har det heldigvis bedre i dag, men er også mest om aften det bryder ud, men var så galt i går at jeg virkelig troede jeg vil kunne mærke det i dag som mange andre gange.

Så tror knægten skal en tur på legepladsen i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.