i mine ben. Vil ønske der var en eller ande mirakel kur mod det. men nej. Er lige blevet nødtil at tage min medicin allerede nu her, så ender nok med at jeg skal tidiger ei seng i aften, havde ellers regnet med at jeg rigtig skulle hygge med go tv og det hele i aften. Er glad for at Emil er kommet i seng for vil slet ikke kunne overskue at underholde ham lige nu.
har endelig fået sat mig rigtig ind i det jeg fejler og blev virkelig depri for syntes jeg har det meget galt med benene nu og så står der at det bliver værre med alderen
fedt altså, min mor skrev lige en sms at det kunne være de havde fundet en kur inden jeg blev gammel, ja det må man da håbe de har, for være end det her
Fik jo min bror til at printe en masse ud om det og aflevere til vores mor så hun også kunne sætte sig lidt ind i det da hun tit spørger, sp nu fik hun lige en stak papire og sendte en sms at der stod jo meget. ja det kunne jeg nu godt have fortalt hende at der gjorde.
Håber mine ben har det lidt bedre her i morgen og især søndag for der er jeg alene med Emil og har rigtig planlagt super hygge med ham og tur i regnskoven, træls hvis det skal ødelægges 
Håber i andre har en bedre fredag end mig, den startede ellers godt med hygge shopping med kæresten
sgu ikke hver dga man får ham slebt med hehe
Anmeld