Sidste gang inden babyen kommer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Dictes mor

Imorgen skal jeg til den sidste konkurrence med min hund inden jeg skal føde. Jeg bøvler allerede med ondt i ryg og bækken, så det sætter sine begrænsninger, men en sidste konkurrence skal vi lige til

Jeg glæder mig rigtig meget, det bliver super hyggeligt. Og det er jo altid så sjovt at være afsted.

Og som I kan se på billedet, så elsker min Molly bare agility mere end alt andet i verdenen, så hun skal selvfølgelig ikke snydes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

oo

jamen held og lykke! jeg håber kroppen opfører sig ordentligt, så du kan nyde denne sidste tur

Anmeld

30. oktober 2009

NaFe

Ihh et skønt billede... Jamen rigtig meget held og lykke til jer to imorgen... Håber i får en dejlig dag, nu når baby kommer til a overtaget noget a tiden..smiler...

knus

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

hun er bare en dejligt hund og sikke hun flyver

Håber i får en rigtig skøn tur og kroppen er med dig og frisk på en sidste tur

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Held og lykke med det hele .. Du ser ikk' stor ud på det billede ..

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Rigtig meget held og lykke med din smukke,dejlige Molly.Glæder mig til at høre hvordan det gik

Var du i øvrigt inde og se This is it?Hvordan var den?Synes at kunne huske at du skulle det

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

Rigtig god tur og held og lykke med den smukke Molly

Anmeld

1. november 2009

Dictes mor

Pernilleh skriver:

Rigtig meget held og lykke med din smukke,dejlige Molly.Glæder mig til at høre hvordan det gik

Var du i øvrigt inde og se This is it?Hvordan var den?Synes at kunne huske at du skulle det

Ja jeg var inde og se den, det var rigtig godt, det var ligesom at se ham i gamle dage, det var en film fra alle øvelserne op til This is it koncerterne, så man får et indblik i, hvordan han arbejdede, hvordan han brændte for det, og at det ville have blevet en helt fantastisk koncert, hvis den var blevet For mig var det bare så dejligt at se ham igen, men jeg blev rigtig ked af det, da det var slut, fordi det så gik op for mig, at det var allersidste gang jeg ville se noget fra ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.