Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her tror egentlig bare jeg har brug for at kom ud med det.
For en måned siden flytte der en ældre mand ind i lejligheden ved siden af mig og det er den tredje nabo jeg har til den side på de ti år jeg har boede her. Vi har snakke sammen nogle gang der er dog et punkt han går mig på og det er at han mener han har ret til af blade sig i alt om jeg nu også gå nok med min hund på 10 år som han sagde i gå det er jo ikke nok og luk ham ud i haven og jeg vil sige selvom det sker min hund tisser når vi er ude i have hvor vi bruge mange tid i sær når vejet er rigtigt godt. så går jeg både kort og lidt længe tur min hund flere gang daglig ligegyldig hvad vejret er og nogle gang start jeg bilen og køre til en skov i nærheden hvor vi så gå så vil sige han få det motion han har brug for. I går blev han irriterer på mig fordi jeg ikke modtog hjælp fra kommune og jeg ikke vil søge om hjælp da han ment jeg havde krav på hjælp fra kommune. jeg forklare ham at jeg ment kun man skal søge hjælp til rengøring osv hvis ikke man kan selv og jeg klar det fint selv.
Det blev svært og undgå ham helt da vi bor i en type rækkehus ( Ældreboliger ) hvor der er en Hæk i mellem os 
Anmeld
Citér