SHIT hvor jeg syntes det hele lige er lidt lort med lort lige nu!!
Vi mistede min mors kæreste slut juli, efter 8 ugers sygdom.
Søgte nyt job, kom til samtale, som gik godt. Fik det desværre ikke. (PYT SKIDT)
Så bliver min moster indlagt først på ugen, pga små blodpropper, og fået foretaget flere undersøgelser. Jeg har så været oppe og tjekke min demente onkel, som hjemmeplejen skal tage sig af. De har så ikke givet ham piller siden tirsdag. Min mor og anden moster er nu på sagen, for at få ham på extra aflastning.
Lægen har så været forbi med svar på de forskellige undersøgelser, og det viser sig så at hun har fået kraft, der både sidder i lungen, med spredning til hjernen, og nu skal der laves endnu flere undersøgelser.
De havde indbrud i sidste uge, hvor alle værdigenstande blev taget, mens de var ude at gå
Og som det mindste i alt set her, så får vi en lækage alarm, mens jeg er hos min onkel.
Da kæresten kommer hjem, er der bare vand ud over hele køkkenbordet, ned i alle skabe, og ud over gulvet, i det meste af huset. Ser ud til at en af vores katte er oppe op på bordet, og fået tændt vandhanen for fuld skrald. Så nu er det meste af vores gulv brækket op, og alt skal pakkes ned og der er snak om, at vi skal genhuses.
Det eneste jeg lige nu tænker på er self min moster, men kam slet ikke lige overskue, alt det hele her, på en gang!!