Lorte nyheder, med lort, med lort på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2022

Anonym trådstarter

SHIT hvor jeg syntes det hele lige er lidt lort med lort lige nu!!

Vi mistede min mors kæreste slut juli, efter 8 ugers sygdom. 

Søgte nyt job, kom til samtale, som gik godt. Fik det desværre ikke. (PYT SKIDT)

Så bliver min moster indlagt først på ugen, pga små blodpropper, og fået foretaget flere undersøgelser. Jeg har så været oppe og tjekke min demente onkel, som hjemmeplejen skal tage sig af. De har så ikke givet ham piller siden tirsdag.  Min mor og anden moster er nu på sagen, for at få ham på extra aflastning. 

Lægen har så været forbi med svar på de forskellige undersøgelser, og det viser sig så at hun har fået kraft, der både sidder i lungen, med spredning til hjernen, og nu skal der laves endnu flere undersøgelser. 

De havde indbrud i sidste uge, hvor alle værdigenstande blev taget, mens de var ude at gå 

Og som det mindste i alt set her, så får vi en lækage alarm, mens jeg er hos min onkel.

Da kæresten kommer hjem, er der bare vand ud over hele køkkenbordet, ned i alle skabe, og ud over gulvet, i det meste af huset. Ser ud til at en af vores katte er oppe op på bordet, og fået tændt vandhanen for fuld skrald. Så nu er det meste af vores gulv brækket op, og alt skal pakkes ned og der er snak om, at vi skal genhuses. 

Det eneste jeg lige nu tænker på er self min moster, men kam slet ikke lige overskue, alt det hele her, på en gang!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det skrækkeligt når der kommer dødsfald og alvorlig sygdom når det gælder vores nærmeste, og helt uoverskueligt og håbløst at alt kommer på en gang. Ked af på dine vegne. Til dig.

Anmeld Citér

15. september 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Søgte nyt job, kom til samtale, som gik godt. Fik det desværre ikke. (PYT SKIDT)

Så bliver min moster indlagt først på ugen, pga små blodpropper, og fået foretaget flere undersøgelser. Jeg har så været oppe og tjekke min demente onkel, som hjemmeplejen skal tage sig af. De har så ikke givet ham piller siden tirsdag.  Min mor og anden moster er nu på sagen, for at få ham på extra aflastning. 

Lægen har så været forbi med svar på de forskellige undersøgelser, og det viser sig så at hun har fået kraft, der både sidder i lungen, med spredning til hjernen, og nu skal der laves endnu flere undersøgelser. 

De havde indbrud i sidste uge, hvor alle værdigenstande blev taget, mens de var ude at gå 

Og som det mindste i alt set her, så får vi en lækage alarm, mens jeg er hos min onkel.

Da kæresten kommer hjem, er der bare vand ud over hele køkkenbordet, ned i alle skabe, og ud over gulvet, i det meste af huset. Ser ud til at en af vores katte er oppe op på bordet, og fået tændt vandhanen for fuld skrald. Så nu er det meste af vores gulv brækket op, og alt skal pakkes ned og der er snak om, at vi skal genhuses. 

Det eneste jeg lige nu tænker på er self min moster, men kam slet ikke lige overskue, alt det hele her, på en gang!!

Puh. Har ikk nogen ord. Men kunne ikk forlade tråden uden at sende en masse positive tanker din vej og et viatuelt kram

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Puh. Har ikk nogen ord. Men kunne ikk forlade tråden uden at sende en masse positive tanker din vej og et viatuelt kram

Tusind tak! Det betyder rigtig meget ��

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det skrækkeligt når der kommer dødsfald og alvorlig sygdom når det gælder vores nærmeste, og helt uoverskueligt og håbløst at alt kommer på en gang. Ked af på dine vegne. Til dig.

Ja det er virkelig bare så uretfærdigt og synd for min moster. Hun er bare verden sødeste menneske, der altid gør alt hva hun kan for familien og alle andre!

Anmeld Citér

15. september 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja det er virkelig bare så uretfærdigt og synd for min moster. Hun er bare verden sødeste menneske, der altid gør alt hva hun kan for familien og alle andre!

Ja vildt uretfærdigt. Og må være vildt hårdt for dig som pårørende. Håber det bedste for hende. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ja vildt uretfærdigt. Og må være vildt hårdt for dig som pårørende. Håber det bedste for hende. 

Ja og især lige nu, hvor vi alle jo sørger over tabet af min mors kæreste, og min moster bare har været en kæmpe støtte, og hun er verdens bedste, sjoveste og rarest moster, I hele verden!

Anmeld Citér

16. september 2022

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Ej PYH da! I er godt nok også hårdt ramt

Jeg sender dig et stort kram.

Anmeld Citér

16. september 2022

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Ej PYH da! I er godt nok også hårdt ramt

Jeg sender dig et stort kram.

Takker! Havde bare lige brug for at lukke det hele ud!

Anmeld Citér

16. september 2022

Tinstin

En ulykke kommer sjældent alene, må man sige! Hvor er det synd for jer!

Virtuel krammer herfra! Forstår godt, du havde brug for at skrive det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.