Anonym skriver:
Hvorfor anbefaler du ikke klinikken ?
Der står ellers kun gode ting om dem og anmeldelserne er kun gode. 
Måske har vi bare været totalt uheldige, men alt gik skævt i vores forløb. Blodprøver der blev væk flere gange, prøver hvor vi blev oplyst forkerte resultater, lægen snakkede ikke Dansk hvilket vi ikke blev oplyst om før vi ankom til første samtale, dårlig vejledning hele vejen igennem forløbet og værst af alt fik jeg ikke den korrekte hormon medicin.
Da vi så havde betalt en formue til deres klinik uden resultat og med dårlig mavefornemmelse, skiftede vi til en anden klinik, hvor vi fik nogle helt andre prøve resultater at vide, samt en anden vejledning. Efterfølgende blev jeg gravid i første forsøg og jeg er nu 27 uger henne. Min mand og jeg forsøgte derefter at komme i dialog med Diers for at få afklaret nogle ting, men de har på ikke svaret på vores henvendelse med de konkrete problemstillinger.
Jeg stod tilbage med en følelse af at jeg havde lagt alt min tillid i deres hænder, for så bare at blive suget for penge.
Så personligt ville jeg gå langt uden om, men kender godt alle de gode anmeldelser. Den knapt så gode anmeldelse jeg skrev, blev da også pludselig slettet 
Anmeld
Citér