Bio menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2022

Anonym trådstarter

Jer, der har haft en bio, har jeres menstruation været mildere eller kraftigere - eller på nogen måde anderledes end jeres almindelige menstruation?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min var meget voldsommere og mere smertefuldt end normalt.

Anmeld Citér

11. september 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Min var meget voldsommere og mere smertefuldt end normalt.

Tak for dit svar, og beklager din oplevelse!

Det er generelt også mit indtryk at det er normalen, som du beskriver det.. Jeg spørger fordi jeg fik 2 svage streger på test i går, som var min forventede menstruation. I dag er jeg så begyndt at bløde, umiddelbart menstruationsblødning. Jeg er normalt syg og sengeliggende af smerter, kramper og ubehag, men jeg har ingen kramper og skal normalvis, undskyld mit sprog, på toilettet flere gange om dagen pga. kramperne. Jeg har kun oplevet oppustethed, lettere forstoppelse, rigtig meget gang i maven med luft og lyde og så en ømhed og tyngde i underlivet. Jeg skal snart udredes for endometriose fordi det er så kraftigt normalt. Så det er usædvanligt for mig at det ikke er værre denne gang, jeg tænkte nemlig det kunne være en bio efter at teste svagt positiv men så begynde at bløde...

Anmeld Citér

11. september 2022

Anonym

Jeg blødte som alm mens

Anmeld Citér

11. september 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Tak for dit svar, og beklager din oplevelse!

Det er generelt også mit indtryk at det er normalen, som du beskriver det.. Jeg spørger fordi jeg fik 2 svage streger på test i går, som var min forventede menstruation. I dag er jeg så begyndt at bløde, umiddelbart menstruationsblødning. Jeg er normalt syg og sengeliggende af smerter, kramper og ubehag, men jeg har ingen kramper og skal normalvis, undskyld mit sprog, på toilettet flere gange om dagen pga. kramperne. Jeg har kun oplevet oppustethed, lettere forstoppelse, rigtig meget gang i maven med luft og lyde og så en ømhed og tyngde i underlivet. Jeg skal snart udredes for endometriose fordi det er så kraftigt normalt. Så det er usædvanligt for mig at det ikke er værre denne gang, jeg tænkte nemlig det kunne være en bio efter at teste svagt positiv men så begynde at bløde...

Ja det er jo markant anderledes end normalt. Det kan også være at det kun er opstarten? Ikke for at male fanden på væggen

Anmeld Citér

11. september 2022

Kir

Jeg blødte og havde kramper som normalt. Men jeg har nogen gange stærke kramper under mens, så det kan måske være svært at sige. Jeg vidste ikke det var en bio, opdagede det kun fordi jeg fik ømme bryster og testede positiv 2 uger senere, hvilket lægen ikke kunne forstå. Men når jeg tænker tilbage, så kom der noget ud som jeg tror har været det befrugtede æg. (beklager hvis det var for meget info) Jeg tænkte bare ikke over det i situationen.

Anmeld Citér

11. september 2022

Anonym trådstarter

Jeg tænker bare det er usædvanligt hvis det er mildere end det plejer, har hverken kramper eller klumper som normalt, undskylder detaljen

Men må vel bare vente og se hvad der sker!

Anmeld Citér

11. september 2022

Anonym

Oplevet 3 bio,er som helt almindelige fredelig menstruation, varighed på en 3 dage

Anmeld Citér

11. september 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har haft to bio'er og de har været som alm mens

Anmeld Citér

11. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg så også dit opslag på min-mave og vil blot understrege, at du ikke kan stole på testen efter tid. Man kan hurtigt blive (ekstra) skuffet på den måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.