At date en fra “nær familie” go/no go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2022

Anonym

Min ene onkel er kærester med en kvinde, hendes niece (altså storebrors datter) er kærester med min anden onkel. 

Begge par har fået børn og været sammen længe nu.. til at starte på hvad det da lidt underligt men nu er det bare blevet sådan det er så go for it. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2022

Anonym

Min veninde og hendes mand. Venindens bror var gift med hendes mands søster. Deres søskendes forhold holdt ikke, og det gav også nogle stridigheder hjemme ved min veninde og hendes mand, en del faktisk. Kan ikke anbefale det. Det er de færreste, som har et pænt brud, og det kan man ikke byde andre familiemedlemmer, som faktisk har et godt forhold, og pludselig ud af det blå, hives ind i sådan noget. Det kan NEMT også koste dem deres forhold. 

Anmeld Citér

13. september 2022

Anonym

I er voksne mennesker antager jeg,så i både kan og skal gøre,hvad i har lyst til.

Anmeld Citér

13. september 2022

Anonym

Mine to søstre er gift med to brødre. Her nu efter 23 års ægteskab taler de stadig ikke sammen nogle af dem. Og det er fordi brødrene er uvenner.

Jeg ville aldrig gøre det.

Men som de andre skriver, hvis du kan opføre dig ordentligt ved et evt brud... ja så go for it

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.