Billede print på feks viskestykker. Hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. september 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der nogen herinde, det kan anbefale en god og pålidelig hjemmeside, der ka lave print af ens billeder, på feks viskestykker, forklæder osv? 

Syntes jeg har søgt på alt, hva jeg ka, og er ik lykkes med at finde en hjemmeside. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2022

StineW79

Slet ingen, med gode forslag, til hjemmesider der ka lave viskestykker/forklæder med personligt print på? vh Stine 

Anmeld Citér

9. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg prøvede lige at skrive 'print på forklæder' på Google og der kom da mange sider frem. Jeg kan dog ikke anbefale den ene frem for den anden, men du kan da prøve at tjekke dem ud på trustpilot. 

Anmeld Citér

10. september 2022

StineW79

Aalborgtøsen skriver:

Jeg prøvede lige at skrive 'print på forklæder' på Google og der kom da mange sider frem. Jeg kan dog ikke anbefale den ene frem for den anden, men du kan da prøve at tjekke dem ud på trustpilot. 

Tak for svar. Forklæder ka jeg også godt finde sider der laver. Det er viskestykker jeg ik har så meget held med. 

Ku virkelig godt tænke mig, at lave et sæt, så det passer sammen vh Stine 

Anmeld Citér

12. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
StineW79 skriver:

Tak for svar. Forklæder ka jeg også godt finde sider der laver. Det er viskestykker jeg ik har så meget held med. 

Ku virkelig godt tænke mig, at lave et sæt, så det passer sammen vh Stine 

Jeg ville så prøve at gribe fat i de firmaer, der trykker på forklæder og spørge dem, og de kan trykke på viskestykker også. Det er vist den nemmeste vej at gå. 

Anmeld Citér

13. september 2022

StineW79

Aalborgtøsen skriver:

Jeg ville så prøve at gribe fat i de firmaer, der trykker på forklæder og spørge dem, og de kan trykke på viskestykker også. Det er vist den nemmeste vej at gå. 

Mega god ide, det vil jeg klart undersøge! Havde slet ik overvejet, man ku gå den vej vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.