Lægen sagde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Tvilling

Hej i gæve kvinder.

Har lige brug for et råd her fredag aften, efter en "lorte dag".

Har ondt i understellet her til aften og "tanken abort" popper op. Jeg har fortsat meget udflåd, men ikke farvet, men føles lidt mens agtig at når jeg rejser mig er det som om det render... Ikke så hyggeligt læsning  ...Men men lægen sagde i onsdags hvor jeg fik lavet vandre journalen at når der var dannet hjerte, kredsløb som jeg så sidste uge ved scanning, var chancerne for abort mindre.

Hvad mener I om den udtalelse fra lægen. Kom bare med meningerne også selvom de ikke er opmundrende.

Knuz Tvilling 7+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil sige at lægen har ret Der er meget mindre risiko for abort - men selvfølgelig er den der stadig! At en læge siger sådan er selvfølgelig både godt og skidt. Det kan, måske, berolige og fjerne noget af frygten for abort, men samtidig kan det gøre situationen værre hvis man så ER ved at abortere.

Kan du have svamp? Det kan godt give smerterne og den der "løbende" fornemmelse... Jeg vil anbefale dig lige at blive tjekket igennem for det er smadder nemt at behandle, hvis det "bare" er svamp - hvilken jo er MEGET normalt at få når man er gravid.

knus Caroline 23+0

Anmeld

30. oktober 2009

Tvilling

Caroline86 skriver:

jeg vil sige at lægen har ret Der er meget mindre risiko for abort - men selvfølgelig er den der stadig! At en læge siger sådan er selvfølgelig både godt og skidt. Det kan, måske, berolige og fjerne noget af frygten for abort, men samtidig kan det gøre situationen værre hvis man så ER ved at abortere.

Kan du have svamp? Det kan godt give smerterne og den der "løbende" fornemmelse... Jeg vil anbefale dig lige at blive tjekket igennem for det er smadder nemt at behandle, hvis det "bare" er svamp - hvilken jo er MEGET normalt at få når man er gravid.

knus Caroline 23+0

Jamen skal man så ikke have kløe?? hvis det er svamp...

Anmeld

30. oktober 2009

Moderator

Tvilling skriver:

Jamen skal man så ikke have kløe?? hvis det er svamp...

ikke nødvendigvis

Anmeld

30. oktober 2009

Tvilling

Caroline86 skriver:

ikke nødvendigvis

Skal man så vente til mandag??

Anmeld

30. oktober 2009

Moderator

Tvilling skriver:

Skal man så vente til mandag??

altså svamp kan være noget grumt noget, og hvis du har decideret ondt i underlivet, ville jeg nok tage på apoteket i morgen og få noget i håndkøb mod svamp. Det kan ikke skade, så længe du ikke tager mere end én dosis og så tag til lægen mandag, hvis ikke det er bedre

Anmeld

30. oktober 2009

N&J

Jeg tænker om det ikke passer med hvornår din ægløsning ville have været der, for selvom jeg ikke normalt mærkede til den så var det meget tydelig efterfulgt af smerter, og jeg havde også øget udflåd netop i forbindelse med dette.. men hvis du bliver mere nervøs så ring da til vagtlægen.. og ellers må du en tur forbi lægen på mandag..

Knuz fra Jane

Anmeld

30. oktober 2009

Mumto3

Jeg havde mange mens smerte under min første graviditet. Faktisk føles alle 9 månder nærmest som om jeg var ved at få mens, eller havde det.

Anmeld

31. oktober 2009

Tvilling

Takker for svarene.

Man tænker inden de to streger jeg er bare SÅ klar til det her, men hold da op da kommer mange spørgsmål. 8 uger hi der er langt til de 40 uger. Men dejligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.