At blive inviteret til fødselsdag 2 dage før.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
10 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2022

Anonym trådstarter

Måske det bare er mig   der er lidt for følsom og let  til at blev mistænksom Jeg er i dag blev   inviteret til fødselsdag hos en   veninde på lørdag hun fortæller så   i samme ombæring At stort set alle de veninder hun havde inviteret   havde meldt afbud. og hun håbede jeg vil komme Jeg må indrømme at jeg Føler jeg kun er blevet inviteret fordi det er så mange andre har meldt afbud og det gør mig faktisk en smule ked af det for ønsker hun sig i virkeligheden og se mig eller kan hun kun bruge mig fordi mange af hendes andre veninder har takke nej.

Hvordan Vil lige have det hvis det var jer og hvad vil I gøre hvis i stod i denne her situation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville sige "nej tak - jeg har andre planer", hvis jeg ikke var inviteret med fra starten af

Anmeld Citér

1. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Den er lidt tarvelig den der. Så skulle hun ikke have nævnt den med, at mange af de andre havde meldt afbud, men blot have sagt at det godt nok var i sidste øjeblik, men hun havde sådan en lyst til, om du ville komme og fejre hende. 

Som det er nu ville jeg føle mig fravalgt og takke pænt nej tak til kun at komme med på afbud. Kom hun så med en god forklaring, så ville jeg genoverveje det. 

Anmeld Citér

1. september 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Er det en vennegruppe du plejer være med i? For det er ret afgørende for mit svar. Se to muligheder her:

1) er du  normalt ikke med i den vennegruppe der først er invteret synes jeg egentlig det er ok at komme med på et afbud

2) er du normalt en fast del af den inviterede vennegruppe, havde jeg takket nej og lade venskabet glide ud i sandet med mindre veninden havde et virkelig godt argument for ikke ivnitere dig i første omgang 

Anmeld Citér

1. september 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Måske det bare er mig   der er lidt for følsom og let  til at blev mistænksom Jeg er i dag blev   inviteret til fødselsdag hos en   veninde på lørdag hun fortæller så   i samme ombæring At stort set alle de veninder hun havde inviteret   havde meldt afbud. og hun håbede jeg vil komme Jeg må indrømme at jeg Føler jeg kun er blevet inviteret fordi det er så mange andre har meldt afbud og det gør mig faktisk en smule ked af det for ønsker hun sig i virkeligheden og se mig eller kan hun kun bruge mig fordi mange af hendes andre veninder har takke nej.

Hvordan Vil lige have det hvis det var jer og hvad vil I gøre hvis i stod i denne her situation

Tænker bare jeg ville svare .
Tak for invitationen men jeg kan desværre ikke med så kort varsel. 
For du er vidst kommet på reservelisten, når nu hun ved at de andre ikke kan i det øjeblik hun sender invitation til dig. 

Anmeld Citér

1. september 2022

Anonym

Hvis hun havde sagt det , så havde jeg ikke taget med og havde faktisk også betragtet hende som en bekendt og ikke en veninde 

Anmeld Citér

1. september 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg var først og fremmest blevet pænt tøsefornærmet Og så havde jeg sagt, at jeg havde andre planer.

Anmeld Citér

1. september 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg vil ha takkede nej tak. Og at jeg desværre ikke kan i sidste øjeblik. Samtidig vil jeg ikke betragte hende som veninde mere og kun en bekendt. Også lidt efter lidt lad det glide ude i sandet. 
det er åbenlyst at du er der kun når hendes andre veninder melder afbud. 

Anmeld Citér

1. september 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Enig med moarhvidovre. 

jeg havde sagt pænt nej tak - at jeg har andre planer den dag.

Anmeld Citér

1. september 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvis det var en nær veninde, som jeg forventede at blive inviteret af, ville jeg sige nej tak. 
Hvis det var en lidt længere ude i venskabskredsen, og jeg havde lyst til at være med, ville jeg sige ja tak og se det som en mulighed for en hyggelig dag/aften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.