Hej piger!
Jeg er så heldig at have PCO, jeg for ingen behandling eller fertilitethjælp lige nu, og ingen p-piller.
Jeg har dog regelmæssig mens, hvilket nok også betyder at der er en form for æl, og jeg har haft 3 slemme dage, hvor min kalender siger er æl.
Jeg har simpelhen haft en oppustethed, som kun har været lokaliseret i underlivet. Det føles som forstoppelse, men bare livermoden
en tyngde og ubehag så man ikke kan sidde i nogle stillinger eller gå uden man føler alt bliver presset ned.. Sætter jeg mig eller rejser mig, kan jeg mærke en ømhed i min underliv.. Jeg har normal afføring, så det er heller ikke her den ligger.
Jeg har ikke kunne spise rigtigt, da jeg føler der ikke er plads, men har selvfølgelig spist.
Jeg har prøvet det før, men troede det var fordi jeg havde spist for meget, eller mad som gjorde mig oppustet. Det er bare ikke tilfældet disse dage. Det skete sidst for 6-7 mdr siden.
Jeg ringer til min læge imorgen, for at få en tid og nok også en henvisning til en gyn.
men er der andre piger herinde som har haft ligende?
Jeg har for 2 mdr siden, fået et skrab, og alt så ok ud, men man begynder da at blive lidt bekymret, da jeg sådan set har været sengeliggende i 3 dage…
Kram 
Anmeld
Citér