Skyggestreger på babyplan tidlig graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer herinde der får skyggestreger på babyplan tidlig graviditetstest uden at være gravid? 
Jeg har taget 3, da jeg skulle være 3+2, 3+3 og 3+5, og der er kommet en meget utydelig streg på dem alle 3. Den sidste er taget med meget tynd urin, så kan det måske have en faktor i hvorfor den er svag, og ikke tydeligere, hvis nu jeg er gravid

Jeg søger alt den erfaring i har med skyggestreger. Har i faktisk været gravide, eller er de bare dumme til at give de skyggestreger.
billede er af sidste test taget 3+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2022

Soife

Anonym skriver:

Er der nogen af jer herinde der får skyggestreger på babyplan tidlig graviditetstest uden at være gravid? 
Jeg har taget 3, da jeg skulle være 3+2, 3+3 og 3+5, og der er kommet en meget utydelig streg på dem alle 3. Den sidste er taget med meget tynd urin, så kan det måske have en faktor i hvorfor den er svag, og ikke tydeligere, hvis nu jeg er gravid

Jeg søger alt den erfaring i har med skyggestreger. Har i faktisk været gravide, eller er de bare dumme til at give de skyggestreger.
billede er af sidste test taget 3+5

Jeg kan desværre ikke se nogen streg på din test

Mit billede er en babyplan tidlig test, og jeg var 3+4 da jeg tog den, så jeg tænker at din burde have vist det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym

Jeg kan godt ane noget, og du er sikker på at du er 3+5? 

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym trådstarter

Nej det er jeg ikke sikker på da jeg ikke har testet for ægløsning. Har normalt en cyklus på 28 dage, så er bare gået ud fra at jeg kunne regne ca. med clue appen

Anmeld Citér

28. august 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg får altid skyggestreger på babyplan strimmelteste. Både de alm og tidlig-testene 

Anmeld Citér

29. august 2022

RB90

Jeg har aldrig fået skyggestreger på babyplan, hvis ikke den har været god nok  Jeg kan godt ane en streg,  for den udvikler sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.