Forvirret (test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. august 2022

Chrisser88

Hej med jer

jeg er en anelse forvirret.

jeg tog i onsdags testen på det første billede. Umiddelbart ser jeg den som positiv, men ifølge mine egne beregninger ville jeg kun være 2+3

idag har jeg taget testene på sidste billede og ville være 2+5

Hvad ser og tænker i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2022

Darling

Hvornår havde du sidst æl? Hvis du ikke er længere henne så er ægget jo knap nok blevet befrugtet

Anmeld Citér

26. august 2022

Chrisser88

Det er nemlig præcis også det jeg tænker. Det er usædvanligt tidligt, hvis det endelig er

ÆL har jeg ikke styr på overhovedet. Men havde sidste mens første dag d. 07 august. 

Anmeld Citér

26. august 2022

Darling

Okay, man betegner jo udfra æl. Jeg tror du er længere henne min cyklus er 28 dage og æl for mig ligger Ca på dag 12-14 og man er jo altid 2+0 ved æl. 

Anmeld Citér

26. august 2022

AnoMor

Chrisser88 skriver:

Hej med jer

jeg er en anelse forvirret.

jeg tog i onsdags testen på det første billede. Umiddelbart ser jeg den som positiv, men ifølge mine egne beregninger ville jeg kun være 2+3

idag har jeg taget testene på sidste billede og ville være 2+5

Hvad ser og tænker i?

Tænker flere ting. Den første test (fra onsdag) ser ud til at være badet i urin og ville derfor ikk gå efter resultatet. 

de to andre ser negative ud. Og 2+ Er aaaaalt for tidligt til at teste. Du skal som minimum forbi 3+1 før du Kan bruge det til noget 

Anmeld Citér

26. august 2022

Chrisser88

Arh, på dén måde. Det ville give fint mening. Dog undrer det mig, at testen fra i foregårs er så meget “mere positiv” end dem fra i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.