Barseldagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

Ej vil du det fordi jeg er virkelig ikke særlig god til det her  og det vil være en kæmpe hjælp

hvad skal du bruge ?? 
kan jeg sende dig en mail eller nåede andet 

hvis du sender en besked herinde med dine satser så sætte jeg dem ind i skemaet i et nyt ark og så kan jeg sende dig screenshot af arket og ellers send pr. mail så vedhæfter jeg arket så du selv kan rette i det :)

synes selv det er super rart at have det stående så jeg altid kan rette tallene og regne efter hvad jeg får :D

jeg ELSKER at få lov til at lave kontorarbejde :D det er min oprindelige uddannelse som jeg stadig ikke har mistet håbet om at bruge en dag :D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2022

B&J

Wampires skriver:

hvis du sender en besked herinde med dine satser så sætte jeg dem ind i skemaet i et nyt ark og så kan jeg sende dig screenshot af arket og ellers send pr. mail så vedhæfter jeg arket så du selv kan rette i det :)

synes selv det er super rart at have det stående så jeg altid kan rette tallene og regne efter hvad jeg får :D

jeg ELSKER at få lov til at lave kontorarbejde :D det er min oprindelige uddannelse som jeg stadig ikke har mistet håbet om at bruge en dag :D

Ej hvor er du fantastisk hvad skulle man gøre uden jer der elsker de ting. 

Anmeld Citér

25. august 2022

B&J

Wampires skriver:

Så er brevet sendt 

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

Ej hvor er du fantastisk hvad skulle man gøre uden jer der elsker de ting. 

ja sådan håber jeg også en arbejdsgiver en dag vil tænke om mig

Anmeld Citér

25. august 2022

B&J

Wampires skriver:

ja sådan håber jeg også en arbejdsgiver en dag vil tænke om mig

Når du tænker sådan håber jeg godt nok du får en der vil sætte pris på dig det er sådan nogle jeg ville elske at arbejde med især fordi jeg holder meget af mit arbejde 

Anmeld Citér

25. august 2022

ST87

Wauw en god gennemgang! Det gav også mig en bedre forståelse af lønudregninger, tak Vampires 

Anmeld Citér

25. august 2022

B&J

ST87 skriver:

Wauw en god gennemgang! Det gav også mig en bedre forståelse af lønudregninger, tak Vampires 

Ja hun er mega fantastisk 

Anmeld Citér

26. august 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Man kan også bruge denne https://skat.dk/data.aspx?oid=2234504#/indkomst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.