Arbejde inden for HR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg søger forskellig inspiration og viden hos jer, der arbejder inden for HR. 

Hvad er jeres månedsløn og hvilke titler og arbejdsopgaver har I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2022

Anonym

Hej 

Jeg søger forskellig inspiration og viden hos jer, der arbejder inden for HR. 

Hvad er jeres månedsløn og hvilke titler og arbejdsopgaver har I? 

Jeg arbejder som HK’er i en statslig styrelse. Jeg har været uddannet siden aug 2015 og ansat i HR siden april 2016. Min titel er HR-medarbejder.

Jeg ligger på løntrin 3, sats 2 med et lille tillæg - ca. 30.200 kr. pr måned før skat og 15% i pension.

Jeg tager mig af diverse lønspørgsmål, barsel - på alle punkter, indtaster i det statsligt HR system, diverse orlovs spørgsmål, vejleder generelt om tidsregistrering, er torvholder på en del sekundære arbejdsopgaver, da jeg har været ansat så længe, som jeg har

Det er vist kort ridset op mine primære opgaver

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym

Jeg arbejder med rekruttering i en offentlig styrelse. Jeg er tovholder på ca 50-60 rekrutteringsprocesser ad gangen. Jeg tjener 47.000 inklusiv pension.

Herudover er der personalekonsulenter der bl.a. håndterer kontraktskrivning.

HR partnere der har sparring med lederne omkring HR issues. 

Ledelsesudviklingskonsulenter - laver workshops med lederne og er tovholdere på trivselsmåling osv.

Arbejdsmiljøkonsulent - hjælper med arbejdsmiljø projekter.

Der er nogen som arbejder med rekruttering der har en HK baggrund (kontor og adm) og det samme gælder hos personalekonsulenterne. Den anden del er Ac’er. Så hvad du kan forvente af opgaver og løn afhænger jo af hvilken baggrund du har? Hvad har du af baggrund?

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter