Jobsamtale i morgen. Kryds finger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2022

Anonym trådstarter

PUHA ja jeg har helt ondt i maven, af spænding og nerver.

Så opslagt i går, fik lavet en hurtig ansøgning, med lidt hjælp fra familien, fordi den skulle sendes ned det samme. Og er lige blevet kaldt til samtale i morgen.

Jobbet lyder helt vildt spændende, og passer perfekt til mine kompetencer og det ville være så helt igennem fantastisk og spændende, at få det. Og jeg har længe lovet mig selv, at hvis der blev en stilling ledig der, så ville jeg søge den.

På den anden side, så ville jeg samtidig, skulle sige farvel til gode kollegaer og opgaver, jeg er glad for, men føler virkelig jeg er klar til nye udfordringer.

Så kryds finger, alt hvad i kan for mig i morgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

åh ville ønske jeg havde nået at se dit opslag i går...

hvordan gik det??

noget nyt/svar endnu??

lyder spændende :D

Anmeld Citér

23. august 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

åh ville ønske jeg havde nået at se dit opslag i går...

hvordan gik det??

noget nyt/svar endnu??

lyder spændende :D

Tak!

Jeg følte tiden fløj afsted, og håber virkelig at de nåede at få en ide, om hvem jeg er og hvordan jeg arbejder, og hvordan jeg vil kunne passe ind hos dem.

Jeg kunne se, at de havde en til samtale, da jeg kom, og der sad en og ventede på, at komme ind til samtale, da jeg kom ud.

De virkede virkelig søde og jeg syntes de stillede relevant spørgsmål, samtidig med jeg fik lov til at stille spørgsmål, og fortælle om mig selv.

De vil ringe med svar allerede i morgen. Så der er ikke andet at gøre, end at vente, og tage det som det kommer. ( JEG VIL SÅ GERNE HAVE DET JOB��)

Anmeld Citér

23. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak!

Jeg følte tiden fløj afsted, og håber virkelig at de nåede at få en ide, om hvem jeg er og hvordan jeg arbejder, og hvordan jeg vil kunne passe ind hos dem.

Jeg kunne se, at de havde en til samtale, da jeg kom, og der sad en og ventede på, at komme ind til samtale, da jeg kom ud.

De virkede virkelig søde og jeg syntes de stillede relevant spørgsmål, samtidig med jeg fik lov til at stille spørgsmål, og fortælle om mig selv.

De vil ringe med svar allerede i morgen. Så der er ikke andet at gøre, end at vente, og tage det som det kommer. ( JEG VIL SÅ GERNE HAVE DET JOB��)

det lyder som en god samtale :)

krydser fingre for dig :)

Anmeld Citér

23. august 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det lyder som en god samtale :)

krydser fingre for dig :)

Jeg følte også at det gik ok, men samtidig ved jeg også at det er en meget attraktiv stilling, og selvom jeg har rigtig mange års erfaring, tænker jeg altid at der er nogen der er klogere, bedre ellers som sælger sig selv bedre, end jeg gør

Men nu er det ude af mine hænder indtil i morgen.

Og hvis jeg ikke får jobbet, er det self træls, men så har jeg fået den læring med mig, til en anden samtale

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.