Oneplus og 112

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2022

Anonym trådstarter

Nu har jeg to gange på 7-14 dage ringet 112 på min mobil. IKKE bevist totalt uheld 

Jeg Googlede første gang at det ikke var noget man fik bøde for medmindre det var direkte chikane (håber jeg virkelig ikke jeg kommer under når det er 2 gange på under 14 dage ).

Men kan man gøre noget for at ændre alarm knappen. Pt skal jeg trykke ind på siden og så kommer der en skærm frem hvor man skal trykke på den røde.

Det er åbenbart nemt for min telefon når den står i kopholder i klapvognen og vi går rundt på en bomlede mark

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Nu har jeg to gange på 7-14 dage ringet 112 på min mobil. IKKE bevist totalt uheld 

Jeg Googlede første gang at det ikke var noget man fik bøde for medmindre det var direkte chikane (håber jeg virkelig ikke jeg kommer under når det er 2 gange på under 14 dage ).

Men kan man gøre noget for at ændre alarm knappen. Pt skal jeg trykke ind på siden og så kommer der en skærm frem hvor man skal trykke på den røde.

Det er åbenbart nemt for min telefon når den står i kopholder i klapvognen og vi går rundt på en bomlede mark

Det vil hjælpe hvis su fortæller hvilken telefon du har

Anmeld Citér

22. august 2022

AnoMor

AnoMor skriver:

Det vil hjælpe hvis su fortæller hvilken telefon du har

Eller det er måske OnePlus ser jeg lige nu  

der kan jeg desværre ikk hjælpe. Men på iPhone kan man ændre under indstillinger. Så mon ikk man kan det samme på den

Anmeld Citér

23. august 2022

Annemette07

Anonym skriver:

Så vidt jeg husker kan man slå det fra i indstillinger. Mine gamle gjorde det samme og der slog jeg det fra derinde. For mit vedkommende skete det fordi en af tasterne i siden blev trykket ind tre gange i streg (lidt som SOS).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.