Den “søde” ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2022

Mariadle

Kære alle 

Imorgen er den famøse dag, hvor jeg rammer termin. Jeg er ved at være godt utålmodig trods jeg ved, at der stadig kan gå to uger før vi ser vores lille vidunder. 

Jeg har været til fødselsmodnende zoneterapi og akupunktur en gang i ugen siden uge 37 og har bestilt tid til modningspakke på tirsdag med zoneterapi, rebozo og evt. en hindeløsning (hvis muligt ��) 

Jeg er dog førstegangsfødende, så oddsene for at gå over tid er jo større. 
Er der andre der havde gode erfaringer med fødselsmodning op til og/eller hindeløsning, vel og mærke som førstegangs? Hvornår fødte i? 

Håber nogle vil dele deres historier.. Jeg ved godt baby kommer når baby er klar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2022

Mrs.

Jeg har aldrig fået modnende behandling - men min første blev født 2 timer før termin (kl 22 d 30/4 og termin var 1/5) og nr to kom præcis på terminsdato  

Jeg pudsede vinduer og gjorde hovedrent op til begge gange  (også dejligt det hele er rent og ordnet til baby kommer, så man bare kan nyde baby

selvfølgelig skal man ikke overbelaste sig selv så man er helt smadret - men hyg dig med det, hold pauser og husk nok væske og få spist imens, og kommer der lidt plukkeveer kan man jo håbe det er starten på noget  

begge gange mærkede jeg intet til veer eller lign før jeg var over 5 cm åben. Første havde jeg mange plukkeveer med, nr 2 havde jeg et jag i lænden om natten thats it. (Hun blev Født den morgen)

håber din baby snart vi komme ud al held og Lykke med det hele

Anmeld Citér

20. august 2022

MR1991

Jeg fik en hindeløsning 5 dage over tid, fik veer efter et døgn. Men selve fødslen på sygehuset tog et døgn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.