Ferti Lily

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2022

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet Ferti Lily kop og hvad er jeres erfaring? Kan godt se at sæden så ikke ryger ud, men ryger det ikke bare ned i koppen? Virker den eller er det bare et trick for at tjene penge på os der virkelig ønsker en graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2022

Anonym

Jeg tænker der er nogen der sidder og gnider sig i hænderne og griner hele vejen til banken. Spild af penge. Alt det der løber ud gør ingen gavn når det først er helt nået derned i koppen . 

Anmeld Citér

17. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker der er nogen der sidder og gnider sig i hænderne og griner hele vejen til banken. Spild af penge. Alt det der løber ud gør ingen gavn når det først er helt nået derned i koppen . 

Også min tanke, tak for dit svar

Man bliver jo bare lidt desperat som månederne går

Anmeld Citér

17. august 2022

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Også min tanke, tak for dit svar

Man bliver jo bare lidt desperat som månederne går

Og af samme grund, er markedet for alle de produkter der lover guld og grønne skove på fertilitetsområdet helt ekstremt stort (og desværre ret ureguleret) - med alt fra cremer, piller og til alternativt kost og behandling.

Det er skide problematisk af flere grunde: Det udnytter sårbare mennesker, det koster kassen, det tager tid og fokus væk fra det (potentielt) egentlige problem - og det kan give følelsen af egen-skyld fordi man måske “kunne have gjort noget mere” - og så er der generelt ikke evidens for at de virker. Suk!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.