Skyggestreger på babyplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2022

Anonym

Altså jeg ser godt stregen, da jeg zoomed ind. Skyggestreger for mig, har ikke kunne fanges på billedet. Jeg ville teste igen senere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2022

Anonym

BlobBob skriver:

Et eksempel på mine skyggestreger fra denne uge på babyplans tidlig test.

Troede den første var positiv, men at dømme efter de efterfølgende så tror jeg bare det var en skyggestreg. Jeg er 3+6 i dag hvor de sidste to er fra.

Og så er der lige en alminde rfsu i bunden.

Øv hvor ærgerligt for dig, de er negative :-(. Shit det er hårdt. 

Anmeld Citér

16. august 2022

Anonym

BlobBob skriver:

Et eksempel på mine skyggestreger fra denne uge på babyplans tidlig test.

Troede den første var positiv, men at dømme efter de efterfølgende så tror jeg bare det var en skyggestreg. Jeg er 3+6 i dag hvor de sidste to er fra.

Og så er der lige en alminde rfsu i bunden.

Jeg kan sagtens se streger på alle undtagen den sidste, det kan jo også sagtens være en bio og ikke nødvendigvis skyggestreger. Hvilken man jo desværre kan fange ved at teste tidligt 

Anmeld Citér

16. august 2022

BlobBob

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens se streger på alle undtagen den sidste, det kan jo også sagtens være en bio og ikke nødvendigvis skyggestreger. Hvilken man jo desværre kan fange ved at teste tidligt 

Det er muligt at det er bio. I så fald havde jeg også bio i sidste cyklus hvor de så ligesådan ud. 

Jeg tænker næsten det er usandsynligt at jeg får et befrugtet æg så ofte, så derfor hælder jeg til skyggestreger. 

Men jeg har problemer med gentagne graviditetstab, så det kan også bare være bio'er. Uanset hvad kommer der i hvert fald ikke babyer ud af det indtil videre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.