Hvornår skal jeg teste når jeg ikke har en cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2022

Anonym trådstarter

Hej. 
det er 3 måneder siden vores datter blev født, og jeg har ikke fået mens endnu. Vi ønsker en til lige efter og pga nedsat fertilitet har vi derfor fravalgt prævention og besluttet at sker det så sker det og vil jo bare være dejligt  

her i slut juli, fik jeg en blødning hvis man kan kalde det for det. Det var nærmere lyserød udflåd om aftenen og morgenen efter - kun når jeg tørrede mig. Tænkte det var tegn på mens var på vej, men nej.. kontaktblødning er ikke noget jeg lider af - og har ikke haft det før eller efter det. 

Så tænker om det mon kan være en af de famøse implantations blødninger?  
i så fald, hvornår bør jeg så teste så jeg kan få afklaring omkring det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hvis du tror det er implantationsblødning og det ellers også passer med samleje osv, så ville jeg teste 2-3 uger efter, så burde testen vise positiv hvis det er pga graviditet 

Anmeld Citér

14. august 2022

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Hvis du tror det er implantationsblødning og det ellers også passer med samleje osv, så ville jeg teste 2-3 uger efter, så burde testen vise positiv hvis det er pga graviditet 

Okay tak  det passer med her i slutningen af næste uge at der er gået 3 uger.. så giver det lige ugen der kommer ud, og så prøver jeg med en test

Anmeld Citér

14. august 2022

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Ved ikke om det passer ifht samleje - fik det onsdag/torsdag, vi havde haft sex om lørdagen før det, samt igen lørdagen før det.. så passer det? Har aldrig oplevet en implantations blødning før, så er lidt på bar bund. 
altså så enten 4/5 dage efter eller 11/12 dage efter

Anmeld Citér

15. august 2022

Anonym trådstarter

Nogen som ved det???

Anmeld Citér

15. august 2022

Anonym

7 dage efter, hvis du tænker det er en implantationsblødning  

Anmeld Citér

15. august 2022

Kis92

Profilbillede for Kis92

Nu er det 9 måneder siden jeg fødte, og et par gange har jeg haft lyserød udflåd, uden en grund jeg kender til. Og jeg er ikke gravid igen. Jeg ammer stadig og har ikke fået menstruation igen efter fødslen.

Jeg havde implantations blødning med min søn. Den kom en uge før forventet menstruation.

Anmeld Citér

15. august 2022

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Nu er det 9 måneder siden jeg fødte, og et par gange har jeg haft lyserød udflåd, uden en grund jeg kender til. Og jeg er ikke gravid igen. Jeg ammer stadig og har ikke fået menstruation igen efter fødslen.

Jeg havde implantations blødning med min søn. Den kom en uge før forventet menstruation.

Okay. 
oplevede jeg ikke med min store nemlig. Og på trods af jeg fuld ammede fik jeg min første mens 8 uger efter fødslen.. 

generelt har jeg faktisk aldrig oplevet lyserødt udflåd i mit 30 år lange liv

Anmeld Citér

15. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Okay. 
oplevede jeg ikke med min store nemlig. Og på trods af jeg fuld ammede fik jeg min første mens 8 uger efter fødslen.. 

generelt har jeg faktisk aldrig oplevet lyserødt udflåd i mit 30 år lange liv

Derfor kan du jo stadig godt få det nu hvis du ikke kan teste positiv på en test efter 7-14 dage så tror jeg ikke du er gravid. Det er nok bare en lille blødning også selvom det er noget du ikke har oplevet før

Anmeld Citér

15. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Derfor kan du jo stadig godt få det nu hvis du ikke kan teste positiv på en test efter 7-14 dage så tror jeg ikke du er gravid. Det er nok bare en lille blødning også selvom det er noget du ikke har oplevet før

Ja må prøve og teste og ellers er det nok bare en erfaring mere jeg har gjort mig  man lærer jo hele livet  

kunne bare være lidt sjovt hvis det lykkes to gange i streg på trods af hvad lægerne siger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.