Lyserødt udflåd, implantation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.945 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2022

Anonym trådstarter

Hej de damer!

Jeg har stadig en uge til forventet menstruation og har forrige nat oplevet jag i siden, få gange og intet andet. I dag har jeg så kramper og en spænding i underlivet som om min menstruation skulle komme i dag samt svagt lyserødt udflåd, som ses på billedet, beklager for det grafiske) jeg har kvalme on/off og utroligt ømme og hævede bryster - hvilket er normalt for mig på denne tid af cyklus. Dog har jeg været utroligt moody og følt mig deprimeret, apatisk og lyst til at græde på underlige tidspunkter på dagen, samt forhøjet sexlyst (hvilket føles underligt samtidig med man har lyst til en tudetur, haha!)

Er der grund til at forvente noget på en test om nogle dage/en uges tid, eller skal jeg bare spare mig selv at tænke for meget over det? Testede for ægløsning og det passer med at jeg er 3+1 i dag..

På forhånd, tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2022

Anonym

Det kan være en implantationsblødning og det kan også bare være en blødning. Ingen kan svare dig på det udover testen som du tager om ikke så længe 

Anmeld Citér

8. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være en implantationsblødning og det kan også bare være en blødning. Ingen kan svare dig på det udover testen som du tager om ikke så længe 

Åh ja, den evige ventetid på svar

Jeg har ikke pletblødning mere, dog har jeg utroligt meget kvalme, tanken om lige præcis vanilje forstærker det, og jeg har endda flyttet min lægetid i dag, fordi jeg føler mig syg.. Øm i ryggen, fryser, kvalme og utilpas, let svimmel og bare generelt ør.

Så jeg tester i morgen eller overmorgen, er nok 3+2 i dag, hvis der da er noget!

Anmeld Citér

8. august 2022

Anonym trådstarter

Og nå ja, jeg måtte op hele 2 gange i nat fordi jeg vågnede og skulle tisse, og der kom 4 dråber ud, come on altså!! ��

Anmeld Citér

8. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Håber ikke du bliver for skuffet, hvis ikke du er gravid. Mange af de symptomer du skriver, kan man have af SÅ mange andre årsager. Jeg har to børn og har aldrig oplevet nogen af de symptomer du skriver så tidligt i en evt graviditet. Ej heller implantationsblødning. Mit eneste symptom var træthed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.