De dumme jule-ønsker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

LauraLW

Så har jeg en rimelig håndgribelig deadline... skal udveksle ønsker med svigerfamilien i morgen, så de skal printes idag.

Ønsker mig meget til baby, og det er egentlig ok, men vil nu også have et par ønsker til mig selv i blandt.... men men men, der er opstået en seriøs blokering, for hvad skal jeg dog ønske mig? Mangler pludselig ingenting, og føler ikke at jeg kan øsnke mig "lige gyldig" luksus såsom parfume (som jeg pt ikke bruger alligevel) etc.

Help! Ideer pleaaaaase... (ikke i milion klassen - det er der vist ingen der har råd til)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Så har jeg en rimelig håndgribelig deadline... skal udveksle ønsker med svigerfamilien i morgen, så de skal printes idag.

Ønsker mig meget til baby, og det er egentlig ok, men vil nu også have et par ønsker til mig selv i blandt.... men men men, der er opstået en seriøs blokering, for hvad skal jeg dog ønske mig? Mangler pludselig ingenting, og føler ikke at jeg kan øsnke mig "lige gyldig" luksus såsom parfume (som jeg pt ikke bruger alligevel) etc.

Help! Ideer pleaaaaase... (ikke i milion klassen - det er der vist ingen der har råd til)

Laura

Hejsa:0)

Åhh jeg kender problemet:0)

Måske en lækker uldundertrøje til at have på for at passe godt på brysterne under amning:0)

Skriver hvis jeg kommer på mere:0)

Anmeld

30. oktober 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Åhh jeg kender problemet:0)

Måske en lækker uldundertrøje til at have på for at passe godt på brysterne under amning:0)

Skriver hvis jeg kommer på mere:0)

Det var måske en god ide... vidste slet ikke at det var noget der var et hit for brysterne, der kan man bare se :-) - Har også ønsket mig gavekort til change, men der tænker jeg nok amme-bh og ikke nyt luksus til mor, hehe.

Anmeld

30. oktober 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Det var måske en god ide... vidste slet ikke at det var noget der var et hit for brysterne, der kan man bare se :-) - Har også ønsket mig gavekort til change, men der tænker jeg nok amme-bh og ikke nyt luksus til mor, hehe.

He he, når man ammer og især i de kolde perioder, så er det rart at have uld eller silke nær brystet, de varmer godt. Hvis man får kolde bryster, så kan man nemt få brystbetændelse, og av det skal man ikke ønske sig:0)

Jeg brugte uld undertrøje og uld ammeindlæg:0)

Anmeld

30. oktober 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

He he, når man ammer og især i de kolde perioder, så er det rart at have uld eller silke nær brystet, de varmer godt. Hvis man får kolde bryster, så kan man nemt få brystbetændelse, og av det skal man ikke ønske sig:0)

Jeg brugte uld undertrøje og uld ammeindlæg:0)

men også bh ik? For den kan jeg nok ikke undvære, hehe :-)

Anmeld

30. oktober 2009

Valle81

LauraLW skriver:

men også bh ik? For den kan jeg nok ikke undvære, hehe :-)

Jo også den:0) Den er uundværlig:0) Og et godt tip, jeg købte en ammebh med bøjler, da jeg ikke synes jeg kan gå med andet, men måtte opgive at gå med den, da den gjorde at mine mælekirtler ude i siderne stoppede til. Av det gør også ondt og kan føre til betændelse:0)

Så hvis du kan finde en der sidder godt og behageligt uden bøjler:0) så vil jeg anbefale det:0)

Anmeld

30. oktober 2009

Mumto3

Åh, sådan have jeg det også da jeg ventede den første. Faktisk så blev jeg MEST glad for de fede gaver til baby, så jeg endte med bare at ønske mig babyting, og som tiden gik, så fik jeg mere og mere lyst til at få noget til MIG, og så kom ønskerne af sig selv.

Så jeg ville bare skrive alle babytingene på med god samvittighed. Det er jo det der gørdig glad!

Anmeld

30. oktober 2009

LauraLW

Mumto3 skriver:

Åh, sådan have jeg det også da jeg ventede den første. Faktisk så blev jeg MEST glad for de fede gaver til baby, så jeg endte med bare at ønske mig babyting, og som tiden gik, så fik jeg mere og mere lyst til at få noget til MIG, og så kom ønskerne af sig selv.

Så jeg ville bare skrive alle babytingene på med god samvittighed. Det er jo det der gørdig glad!

Bestemt... eller det er sådan lidt både og... hvis vi havde råd til bare at købe det hele selv, så ville jeg da hellere det, og så nyde at få gaver til mig selv. - Og så vil min kæreste ikke give mig babyting.. og SKAL ønske mig noget, da han er elendig til at finde på selv...

Anmeld

30. oktober 2009

PrinsessensMor

Jeg elsker at få gaver ligemeget om jeg har alt eller ej: Smykker, Spa-tur, frisørtur,  gavekort som du kan bruge når du får brug for noget, nyt dejligt sengetøj (jeg elsker sengetøj) og måsker en tur til en fotograf til dig og dit barn?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.