Imorgen skal Liva have overnattende gæst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

TbCp

For første gang skal Liva have en sovende imorgen. Det bliver så hyggeligt

Det er min kusines søn som er 10 mdr. ældre end Liva. Han er simpelthen et af de nemmeste børn jeg nogensinde har mødt, så det kan kun blive en succes.
Og han glæder sig. I flere dage har han, når han vågnede om morgenen, sagt "er det idag jeg skal over til Liva?".
De leger bare så godt sammen.

Men det bliver alligevel lidt spændende hvordan natten kommer til at gå med 2!!! børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

NaFe

Ej vor lyder det bare hyggeligt... De skal da nok komme til a få en sjov dag og aften sammen.. håber ikke de finder på for mange ulykker..smiler... Håber det bliver en succes...

knus

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Det bliver da super for de top småfolk. Glæder Liva sig ikke også???

Håber at de leger så meget, at de bare falder omkuld, og sover HELE natten.

Knus Mette

Anmeld

30. oktober 2009

TbCp

Jeg har sagt det nogle gange til Liva, men hun forstår det vist ikke helt.

Drengen der kommer er god til at sove om natten og sover som regel længe, så kunne jo håbe at det smittede lidt af på Liva istedet for den anden vej

Anmeld

30. oktober 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

For første gang skal Liva have en sovende imorgen. Det bliver så hyggeligt

Det er min kusines søn som er 10 mdr. ældre end Liva. Han er simpelthen et af de nemmeste børn jeg nogensinde har mødt, så det kan kun blive en succes.
Og han glæder sig. I flere dage har han, når han vågnede om morgenen, sagt "er det idag jeg skal over til Liva?".
De leger bare så godt sammen.

Men det bliver alligevel lidt spændende hvordan natten kommer til at gå med 2!!! børn

Årh hvor skønt. Super hyggeligt! 

Anmeld

31. oktober 2009

Bondepigen

Nej hvor bliver det sjovt... Meeen håber da de sover godt og ikke holder hinanden vågne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.