Lavt amh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2022

Anonym trådstarter

Mon nogen kan hjælpe

hvis man har et AMH på 3,4 er løbet så kørt, eller hvordan fungere det? 
er 44 år og er ikke i behandling… men kan man overhovedet blive naturligt gravid med så lavet et tal?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2022

esioul

Anonym skriver:

Mon nogen kan hjælpe

hvis man har et AMH på 3,4 er løbet så kørt, eller hvordan fungere det? 
er 44 år og er ikke i behandling… men kan man overhovedet blive naturligt gravid med så lavet et tal?

Altså man skal aldrig sige aldrig.. Men det er noget lavt. Mit er 4,5 (jeg er 33). 

De æg jeg havde tilbage var af dårlig kvalitet. 

Jeg vil råde dig til at gå videre i behandling med det amh og din alder taget i betragtning. 

Anmeld Citér

1. august 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

AMH siger ikke noget om kvalitet kun om antal af æg der er tilbage.. men med alderen taget i betragtning kan der være en risiko for kvaliteten er betydeligt forringet og måske vil det kunne tage tid at blive gravid.

Jeg ville nok også snakke med en privat klinik især hvis I har prøvet i noget tid... men tænker der må være en form for klinik inde over siden du har fået målt dit AMH?

https://www.bt.dk/sundhed/klar-til-red-laeger-paa-bar-bund-kan-ikke-maale-kvaliteten-af-kvinders-aeg

Skriv endelig hvis du har spørgsmål - hilsen en med AMH for 4 år siden på 4,0 - men som siden måling har fået første barn og nu er igang med behandling for nummer 2

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

AMH siger ikke noget om kvalitet kun om antal af æg der er tilbage.. men med alderen taget i betragtning kan der være en risiko for kvaliteten er betydeligt forringet og måske vil det kunne tage tid at blive gravid.

Jeg ville nok også snakke med en privat klinik især hvis I har prøvet i noget tid... men tænker der må være en form for klinik inde over siden du har fået målt dit AMH?

https://www.bt.dk/sundhed/klar-til-red-laeger-paa-bar-bund-kan-ikke-maale-kvaliteten-af-kvinders-aeg

Skriv endelig hvis du har spørgsmål - hilsen en med AMH for 4 år siden på 4,0 - men som siden måling har fået første barn og nu er igang med behandling for nummer 2

Vi har været igang et lille år… fik taget blodprøven fordi jeg fik bange anelser.. som så var begrundet

Aftalen her hjemme, var at sker det så sker det… men nu bliver jeg altså alligevel lidt presset kan jeg mærke. 

Vi har børn i forvejen, men drømmen om et sidste lille barn, er ret stor

men nu tvivler jeg på om det overhovedet kan ske…

Anmeld Citér

1. august 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Har I prøvet med ægløsningstest og gøre det konsekvent hver måned?

Tænker ikke det er umuligt, men der er jo så mange faktorer som spiller ind...

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Har I prøvet med ægløsningstest og gøre det konsekvent hver måned?

Tænker ikke det er umuligt, men der er jo så mange faktorer som spiller ind...

Ja bruger ægløsningstest, og synes jeg får en positiv frem hver måned, min mens er også ret regelmæssig, men kan alligevel mærke at jeg mister modet det lave tal tog helt modet fra mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.