Michella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

TbCp

Ved ikke hvorfor, men pludselig poppede denne sætning op i mit hovede

"Du er den eneste der ikke har drukket og alligevel er du den der ser mest stiv ud"

Husker du det mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Ved ikke hvorfor, men pludselig poppede denne sætning op i mit hovede

"Du er den eneste der ikke har drukket og alligevel er du den der ser mest stiv ud"

Husker du det mon?

Haha, ja jeg aner ikke hvem/hvad/hvor og hvornår det blev sagt.
Men sikken da ellers et kompliment    

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Haha, ja jeg aner ikke hvem/hvad/hvor og hvornår det blev sagt.
Men sikken da ellers et kompliment    

Det var vist nok mig der fik den fyret af til den første fest vores klasse på pæd.sem holdt

Anmeld

31. oktober 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det var vist nok mig der fik den fyret af til den første fest vores klasse på pæd.sem holdt

Skide god åbnings-replik, Tina - griner 

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

JO TAK jeg kan GODT huske det  Kan du så huske hvad jeg sagde (råbte) til Morten til den første julefrokost da han havde prøvet at give mig snaps 100 gange?? "Morten du tiltrækker mig IKKE!!!!!" Jeg SKULLE have sagt at han ikke kunne lokke mig. Hvor det andet kom fra ved jeg ikke, men jeg kunne ikke få luft af grin bagefter og Morten så meget uforstående ud. Ha ha ha Ikke den eneste pinlige ting jeg har råbt på semi....

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

JO TAK jeg kan GODT huske det  Kan du så huske hvad jeg sagde (råbte) til Morten til den første julefrokost da han havde prøvet at give mig snaps 100 gange?? "Morten du tiltrækker mig IKKE!!!!!" Jeg SKULLE have sagt at han ikke kunne lokke mig. Hvor det andet kom fra ved jeg ikke, men jeg kunne ikke få luft af grin bagefter og Morten så meget uforstående ud. Ha ha ha Ikke den eneste pinlige ting jeg har råbt på semi....

Hahahaha hvor fedt Det kan jeg slet ikke huske.

tilgengæld kan jeg huske i 1. hjælp at jeg skulle være sammen med Kim. Og han havde bare så korte arme, så da han skulle "hive mig ud af en bil" kunne hans arme ikke nå hele vejen rundt, så han tog bare fat om mine babser.... ved ikke hvem af os der blev mest flov.

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Hahahaha hvor fedt Det kan jeg slet ikke huske.

tilgengæld kan jeg huske i 1. hjælp at jeg skulle være sammen med Kim. Og han havde bare så korte arme, så da han skulle "hive mig ud af en bil" kunne hans arme ikke nå hele vejen rundt, så han tog bare fat om mine babser.... ved ikke hvem af os der blev mest flov.

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!ÅH NEJ!!!! Nu kaster jeg op!!! SKriger af grin lige nu. Det billede kan give mig mange grineflip...

Engang vi havde fredagsbar havde vi jo de der øl-fustager og Morten skiftede dem mange gange og flere gange havde de sprøjtet ud over det hele. Til sidst råbte jeg meget højt:"Morten hvordan kan det være det sprøjter hver gang jeg går fordi dig?" UPS!!!! Havde helt lillae ører så flov blev jeg

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!ÅH NEJ!!!! Nu kaster jeg op!!! SKriger af grin lige nu. Det billede kan give mig mange grineflip...

Engang vi havde fredagsbar havde vi jo de der øl-fustager og Morten skiftede dem mange gange og flere gange havde de sprøjtet ud over det hele. Til sidst råbte jeg meget højt:"Morten hvordan kan det være det sprøjter hver gang jeg går fordi dig?" UPS!!!! Havde helt lillae ører så flov blev jeg

ARrrhhhahahahaha For satan Michella

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

ARrrhhhahahahaha For satan Michella

ha ha ha ha. Kunne godt lige bruge at gå ude på semi i klassen igen  Det var bare den bedste tid....

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

ha ha ha ha. Kunne godt lige bruge at gå ude på semi i klassen igen  Det var bare den bedste tid....

Ja det var en god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.