Kære kvinder
Jeg kunne faktisk godt tænke mig en bredere palet!
Personligt synes jeg, det er dejligt, at kunne gøre min kæreste glad og tryg - ligesom, det er fedt, at kunne tænde hende.
Men, det bliver ofte det samme, jeg siger og gør, og faktum er, at ordene og hændelserne med tiden bliver "slidte".
Jeg roser min kæreste for hendes udstråling, hendes tøjstil, hendes krop, at hun er det menneske, hun er i forskellige kontekster og køber en ting til hende en gang imellem, masserer hende og prøver at komme med en overraskelse ud fra de økonomiske muligheder, jeg nu har. Endelig prøver jeg på at være opmærksom på at støtte hende, når hun er presset og at lytte på, hvad hun faktisk siger, men...........det bliver ofte det samme
I og med, at I er kvinder, ved I jo om nogen, hvad, der gør jer glade - eller ville gøre jer glade
Jeg ved, at svarene vil være lige så forskellige, som hvis jeg stillede en mand det samme spørgsmål, men vil I dele jeres præferencer og håb med mig?
Hvad gør jeres kæreste/mand for jer - eller ville I ønske, at jeres kæreste/mand gjorde for at gøre jer trygge, glade og holde gnisten i jeres forhold?
God weekend til jer 
Anmeld
Citér