Min mand har feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2022

Mor78

Profilbillede for Mor78

Åhhh nej vi har fået corona her hjemme, specielt min mand og jeg er ramt. 
min mand har haft feber i flere dage… har forstået det sådan at der nu kan gå op til 3 måneder inden hans sædceller er optimale igen… jeg tænker bare 3 MÅNEDER det er jo helt uoverskueligt… er der nogen som er blevet gravide selvom jeres mand lige har haft feber??? Eller er løbet bare kørt de næste 3 måneder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Mor78 skriver:

Åhhh nej vi har fået corona her hjemme, specielt min mand og jeg er ramt. 
min mand har haft feber i flere dage… har forstået det sådan at der nu kan gå op til 3 måneder inden hans sædceller er optimale igen… jeg tænker bare 3 MÅNEDER det er jo helt uoverskueligt… er der nogen som er blevet gravide selvom jeres mand lige har haft feber??? Eller er løbet bare kørt de næste 3 måneder?

Kan ikke svare på det med manden, men havde selv corona i den cyklus jeg blev gravid, så her havde det ikke en betydning

Anmeld Citér

26. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ved desværre ingenting - men jeg er nysgerrig på om det er første gang I har det?

Anmeld Citér

26. juli 2022

Mor78

Profilbillede for Mor78
CKJ skriver:

Jeg ved desværre ingenting - men jeg er nysgerrig på om det er første gang I har det?

Det er anden gang jeg har det, havde en tur i januar, min mand tager sin første tur nu. 
Føler den er lidt mildere nu, selvom det er drøjt nok��

Anmeld Citér

26. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mor78 skriver:

Det er anden gang jeg har det, havde en tur i januar, min mand tager sin første tur nu. 
Føler den er lidt mildere nu, selvom det er drøjt nok��

Okay - man hører mange der lige får 2. Tur nu! 

Anmeld Citér

26. juli 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Da vi var i behandling afleverede min mand normalt prøver på omkring 100 mio oprenset, så det var jo super flot. Den cyklus hvor det lykkedes, var vi gået fra ivf til icsi. Lige inden havde min mand haft feber, og her var prøven mærkbart dårligere, men da det var icsi, skulle de jo bare bruge nogle få gode sædceller, og det endte med at vi fik fire flotte blastocyster. Den ene blev til min søn i frisk forsøg, og jeg venter lillesøster fra samme omgang Så kvantitativt havde det helt sikkert en betydning, men kvalitativt var det ok alligevel

Anmeld Citér

26. juli 2022

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Min kæreste fik feber en uges tid før jeg skulle insemineres. I forvejen havde han nedsat sædkvalitet og afleverede ved undersøgelserne prøver på 2 mio oprensede svømmere. 

Dagen for inseminering leverede han kun 200.000 oprensede svømmere. Jeg vidste ikke, at feber havde indvirkning på sædceller, så havde ikke nævnt noget. Blev derfor noget overrasket over, at der blev spurgt indtil årsagen for det lave antal svømmere.

Fik forklaret, at det kan tage ca 3 måneder at være tilbage til normalt antal svømmere igen efter en omgang feber.

Min kæreste havde ikke voldsom feber og kun i et par dage, så det har altså en enorm betydning for antallet af levedygtige svømmere. De kan ikke klare sig i den forhøjede krops temperatur. 

Her lykkedes det dog trods de kedelige odds. I dag er resultatet næsten 3 år og der er fuld smæk på ❤️

Anmeld Citér

28. juli 2022

Mor78

Profilbillede for Mor78

Tusind tak for input… kan høre det bliver lidt op af bakke de næste 3 måneder vi er ikke i behandling… så det gør jo oddsene dårligere… må krydse finger for at dem der er tilbage er super svømmere

Kan jo også håbe det er sket i denne cyklus så både min mand og hans svømmere kan få lidt ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.