Bubber, hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

qp

Jeg så Bubber i den lokale swingerklub....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Tina2

qp skriver:

Jeg ville så gerne ha' set da hanvar i swingerklub, men var ikke hjemme, desværre..... Hørte ellers det var ret underholdende!

Anmeld

30. oktober 2009

qp

Tina2 skriver:

Jeg ville så gerne ha' set da hanvar i swingerklub, men var ikke hjemme, desværre..... Hørte ellers det var ret underholdende!

Underholdende/ malplacret? ..... ejh jeg får det skidt bare ved tanken... Bubber skal da for fanden ikke forbindes med nøgenhed og sex....  *lol*

Anmeld

30. oktober 2009

Tina2

qp skriver:

Underholdende/ malplacret? ..... ejh jeg får det skidt bare ved tanken... Bubber skal da for fanden ikke forbindes med nøgenhed og sex....  *lol*

Ha ha, nej han er sgu heller ikke lige en jeg forbinder med det..... Gad nu godt ha set det....

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Han er en slapsvans uden li'e .,. Jeg ka' ikk' se , hva' kvinder tænder ved ham ..

Anmeld

31. oktober 2009

qp

Tina2 skriver:

Ha ha, nej han er sgu heller ikke lige en jeg forbinder med det..... Gad nu godt ha set det....

Hmmm mon ik du kan se det på Tv2 Sputnik?

Anmeld

31. oktober 2009

Rasmine

qp skriver:

Så du ham IRL eller på tv?

Anmeld

31. oktober 2009

..

Sjov afstemning Bacon.. Inden jeg læste det her indlæg havde jeg ALDRIG overvejet at ha sex med Bubber.. Altså han er sød og charmerende men kan slet ikke forestille mig Bubber have sex

Anmeld

31. oktober 2009

Stumpen

Jeg er medlem af en gruppe på fb der hedder send bubber af h.. (censureret) til....uden kamera -det siger vist nok om hvad jeg synes om manden

Anmeld

31. oktober 2009

qp

Mebach skriver:

Så du ham IRL eller på tv?

That's just the question....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.