Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg så Bubber i den lokale swingerklub....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Jeg så Bubber i den lokale swingerklub....
Jeg ville så gerne ha' set da hanvar i swingerklub, men var ikke hjemme, desværre..... Hørte ellers det var ret underholdende!
Tina2 skriver: Jeg ville så gerne ha' set da hanvar i swingerklub, men var ikke hjemme, desværre..... Hørte ellers det var ret underholdende!
Underholdende/ malplacret? ..... ejh jeg får det skidt bare ved tanken... Bubber skal da for fanden ikke forbindes med nøgenhed og sex.... *lol*
qp skriver: Underholdende/ malplacret? ..... ejh jeg får det skidt bare ved tanken... Bubber skal da for fanden ikke forbindes med nøgenhed og sex.... *lol*
Ha ha, nej han er sgu heller ikke lige en jeg forbinder med det..... Gad nu godt ha set det....
Han er en slapsvans uden li'e .,. Jeg ka' ikk' se , hva' kvinder tænder ved ham ..
Tina2 skriver: Ha ha, nej han er sgu heller ikke lige en jeg forbinder med det..... Gad nu godt ha set det....
Hmmm mon ik du kan se det på Tv2 Sputnik?
Så du ham IRL eller på tv?
Jeg er medlem af en gruppe på fb der hedder send bubber af h.. (censureret) til....uden kamera -det siger vist nok om hvad jeg synes om manden
Mebach skriver: Så du ham IRL eller på tv?
That's just the question....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128