Ingen mens - ingen positiv graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2022

Anonym trådstarter

Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 7.. lørdag d. 9 har jeg ret slemme mavesmerter..går udfra at det er ælsmerter. 

Vi havde sex d. 5 og d. 9 (og d. 7, men der kunne min kæreste ik fuldføre)

Jeg kan kun få negative teste så går udfra jeg ik er gravid (også fordi vi jo ik var så aktive omkring ægløsning), men hvorfor dælen kommer mens så ik

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2022

Mrs.

Det er helt normal hormonelle udsving kan give forsinket mens. 

men kan godt ske du er gravid. Jeg testede negativ og troede jeg var 1 uge over. Jeg kunne først teste positiv 10 dage over, og viste sig jeg så kun var 3+4 ved første positive test.. 

måske lang implantation? (Ved ikke om det er en mulighed men kunne give mening?)

Anmeld Citér

23. juli 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det er helt normal hormonelle udsving kan give forsinket mens. 

men kan godt ske du er gravid. Jeg testede negativ og troede jeg var 1 uge over. Jeg kunne først teste positiv 10 dage over, og viste sig jeg så kun var 3+4 ved første positive test.. 

måske lang implantation? (Ved ikke om det er en mulighed men kunne give mening?)

Jeg har før oplevet at mens er en dag eller 2 forsinket, men der har jeg ik haft testet for ægløsning. Det har jeg som sagt nu så derfor undre det mig   men det ville da være fantastisk hvis det var en (meget) lang implantation  

Anmeld Citér

23. juli 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg har før oplevet at mens er en dag eller 2 forsinket, men der har jeg ik haft testet for ægløsning. Det har jeg som sagt nu så derfor undre det mig   men det ville da være fantastisk hvis det var en (meget) lang implantation  

Man ved jo aldrig ægget kan jo også være blevet befrugtet dagen efter eller hvis du er heldig to dage efter, og så implantationen det er ca 7 dage efter  det er svært at sige  

min har dog været forsinket op til 2 uger uden graviditet

Anmeld Citér

23. juli 2022

Darling

Det er helt normalt at der kan ske udsving et par gange om året, også selvom du ikke har prøvet det. Jeg har også prøvet at min var forsinket i op til 14 dage, tænker man for meget over graviditet kan det også godt udskyde den.

Det kan også være at implationen har været langsom, så længe mens ikke er kommet så er der altid håb

Anmeld Citér

24. juli 2022

Anonym trådstarter

Øverste test fra i går eftermiddags og nederste fra i morges og den er blevet lidt tydeligere efter tid, men det kan godt ske det bare er en skyggestreg eller mig der har stregøjne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juli 2022

Darling

Jeg kan godt ane noget på den nederste, det kunne måske godt tyde på at du bare ikke er så langt som du tror da jeg blev gravid havde min æl rykket sig med 4 dage

Anmeld Citér

24. juli 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg kan godt se noget på den nederste test. Spændende om det bliver til noget. Personligt har jeg rigtig gode erfaringer med babyplan graviditetsteste, der aldrig har givet mig en skyggestreg

Anmeld Citér

24. juli 2022

Mortiltreogmåskefire

Den nederste ligner dem jeg har taget tidligt i graviditeten

Anmeld Citér

24. juli 2022

Anonym trådstarter

Øv er begyndt at pletbløde nu så det lykkedes heller ik denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.