Trykken i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej derude.

Jeg havde menstruation her for en lille uge siden. Det var en Kort, brun og ikke mega kraftig. Dog kom der hinde med ud, så det var en rigtig menstruation. Den varede i 4 dage.

Efterfølgende har jeg simpelthen haft trykken, murren, og ondt i mit underliv. Ondt under sex, ondt og trykken når jeg går eller ligger. 

Intet unormalt udflåd eller andet. 

Har i prøvet det før? Og hvad betød det, mon jeg får en ekstra omgang menstruation om lidt? Jeg vil selvfølgelig gå til læge hvis det fortsætter. 

Vh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2022

B&J

Godt spørgsmål godt du skal til lægen 

især når du har ondt men intet ændret i dit udflåd hvad med lugt osv heller ingen ændring kløge?

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

Har du prøvet at tage en test for at udelukke graviditet? 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym trådstarter

Jeg tog for sjovt en, den var negativ som det plejer at være.

Jeg synes sku det er mærkeligt. Det føles ligesom at jeg skal have menstruation igen.

Ingen kløe. Jeg må se hvad lægen siger.

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

Det kan også være en blære betændelse. 

Jeg ville få stikset den idag ved lægen. 

Ikke alle oplever lige syntomper. 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude.

Jeg havde menstruation her for en lille uge siden. Det var en Kort, brun og ikke mega kraftig. Dog kom der hinde med ud, så det var en rigtig menstruation. Den varede i 4 dage.

Efterfølgende har jeg simpelthen haft trykken, murren, og ondt i mit underliv. Ondt under sex, ondt og trykken når jeg går eller ligger. 

Intet unormalt udflåd eller andet. 

Har i prøvet det før? Og hvad betød det, mon jeg får en ekstra omgang menstruation om lidt? Jeg vil selvfølgelig gå til læge hvis det fortsætter. 

Vh 

Sådan havde jeg det da jeg var gravid første gang. Havde haft min menstruation som normalt men det viste sig at jeg var over 10 uger henne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.