Hej med jer.
Vi har forsøgt at opnå graviditet i 13 måneder nu, så jeg forventer efterhånden bare negative test.
Jeg har det dog godt med at tage en tidlig test et par dage før forventet menstruation, for så kan jeg deale med skuffelsen hjemme i stille og rolige omgivelser.
De sidste dage har jeg har murren i underlivet og sådan nogle krampe agtige jag, som nærmest har givet mig en følelse af, at jeg skulle mere end bare tisse. Jeg plejer ikke at have kramper i det omfang dagene op til min menstruation.
I morgen tog jeg så testen og den var svagt positiv. Hvilket kom meget bag på mig og jeg tør overhovedet ikke være glad. Jeg har taget et billede af testen som jeg har vedhæftet, jeg synes dog at billedet er lidt utaknemmeligt i forhold til hvor positiv jeg oplevede at den var. Jeg vil tro at den var halvt så tydelig som kontrol stegen, jeg var i hvert fald ikke i tvivl. Slet ikke når man har set så mange negative tests.
Testen lod jeg ligge på bordet indtil jeg kom hjem fra arbejde og da jeg kiggede på den i eftermiddag var den fuldstændig lige så farveløs, som alle de negative tests jeg er vandt til at se.
Når jeg læser om det på nettet er det kendt at testen kan blive falsk positiv hvis den ligger for længe, men ikke den anden vej rundt. Billedet er taget efter nok 5 minutter, og der står at den skal aflæses senest efter 10 minutter.
TROR I AT JEG ER GRAVID ELLER IKKE?
Jeg tager ny test i morgen tidlig, men det fylder bare alt i hovedet på mig, jeg vil det SÅ gerne! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér