Ja puha sikke en aften vi har haft. Min lille søn op 14 måneder sad og legede på gulvet, da min mand vil tage ham op og give ham mad inden sengetid. Knægten vil ikke op, så han forsøger at stikke af og da han bliver fanget så bliver han simpelthen så arrig. Normalt trækker han så vejret uden lyd, men begynder så at skrige men her til aften blev han istedet bare mere og mere blå i hovedet uden at min mand kunne få ham ud af tilstanden. Jeg tog ham og så klaskede han bare sammen i mine arme - tror simpelthen han besvimede af iltmangel. Shot jeg troede han var død, men så tog han en ordentlig indånding og virkede lidt flad i et par minutter - men så var han ellers videre. Seriøst jeg var bange og kan slet ikke sove af frygt for at han skal stoppe med at trække vejret igen.
Har læst mig frem til at det nok har været affektkramper - er der nogen der har erfaring med det fænomen?
Holder godt øje med ham, og hvis der bliver noget som helst så kører vi til lægen, men eftersom han har været helt frisk og sig selv siden, så virkede det som overkill at rende til lægevagten
Anmeld
Citér