Planetarium i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2022

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er det et besøg værd??? Vi har en pige på 10 år og en dreng på 7. 

Hvad er ellers et besøg værd i og omkring KBH??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg synes planetariet er meget dyrt for en lille udstilling. Man skal i hvert fald sørge for at booke en film også. Eksperimentariet er super til den alder, der bruger man en hel dag.

Nationalmuseet, arbejdermuseet og særlig frilandsmuseet er alle sjove. 

Zoo, Tivoli og Bakken selvfølgelig. Vandcykeltur på søerne. Kanalrundfart. 

Der er nok at lave

Anmeld Citér

12. juli 2022

Kastanje

Omsorgsgiver skriver:

Er det et besøg værd??? Vi har en pige på 10 år og en dreng på 7. 

Hvad er ellers et besøg værd i og omkring KBH??

Den Blå planet, Tivoli, Frilands museet, kbh zoo.…. For bare at nævne nogle steder…

Anmeld Citér

12. juli 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er nogle år siden jeg var der sidst men jeg synes deres udstilling er lidt kedelig. Filmene er med længder det mest underholdende ved at komme der. 

Anmeld Citér

13. juli 2022

Anonym

Søg efter cph card.

24 48 el 72 timer.

Mega smart inkl tog bus metro i hele stor København. Der mange steder der sjove som drop ind. Hvor man patu ikke skal bruge hele dagen på. 

Vi havde 48 timer brugte en aften på planetarium hvor vi aktiverede kortet og så en film der. Appols måne landing på eng hvilket ungerne ikke kan men film kan vist søges på. 

20.200 skridt pr dag. Morgenmad to go med på farten det var en fest.

For vores 7 og 10 årig. 

Der er en rundvisning på national museet for børn omkring vikingerne som også lyder god. 

Eks som turpas m. M købes udover. 

Anmeld Citér

15. juli 2022

Linlin2022

Jeg er i KBH med min 7 årige lige nu. Vi har købt et copenhagen card til 72 timer. Det kostede 799 kr og så kan man få op til 2 gratis børnekort med. 

Vi har været i zoo, Tivoli (turpas ikke inkl), Experimentarium, Rundetårn og i dag skal vi i Planetariet og se en film og ellers på museet. Kender det ikke vi ville også gerne have været på kanalrundfart men det begyndte at regne i går så det droppede vi, og i dag når vi det ikke, inden vi skal hjem. 
Jeg synes det er smart! Man skal ikke engang tjekke ind når man skal med offentlig transport!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.