Hvad betaler i for rengøring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
11 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej. 
Jeg overvejer kraftigt at hyre en til at komme og gøre rent en gang om ugen. 

der er tale om et 4-værelses rækkehus på 120kvm. Jeg tænker kun at der skal støvsuges, vaskes gulv, ordnes badeværelse samt støves af. To timer kan jeg selv gøre det på i stille og roligt tempo.

Hvad er jeres erfaringer med timepriser og har i nogle gode/dårlige oplevelser i vil dele, i forhold til om man skal finde en privat eller et firma? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

der er tale om et 4-værelses rækkehus på 120kvm. Jeg tænker kun at der skal støvsuges, vaskes gulv, ordnes badeværelse samt støves af. To timer kan jeg selv gøre det på i stille og roligt tempo.

Hvad er jeres erfaringer med timepriser og har i nogle gode/dårlige oplevelser i vil dele, i forhold til om man skal finde en privat eller et firma? 

Jeg havde en privat til at gøre rent 2.5 time til 250 kr. Jeg savner hende!! Synes bare de gode kan være svære at finde. følger lige med hvad folks erfaringer er med firmaer. 

Anmeld Citér

11. juli 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg tog 150 kr i timen da jeg gjorde rent i en årgang indtil jeg skulle gøre det i firma hvor jeg tog 300 kr i timen. Men det så også med afkalkning af badeværelse og vask af køkkenskabe osv.

De fleste der ikke er i firma tager 150 men hvis I får en faktura fra firma skal man huske på at det går ind under håndværkerfradrag og derfor kan noget af det fratrækkes  

Anmeld Citér

11. juli 2022

Anonym

det er så stor forskæld på hvad prisen er privat og fra firma det jeg arbejder for tager 315kr i timen + moms og + kørsel  

min mening er helt klart lad os der arbejder på papir ikke miste jobbet fordi det skal gøres privat vi har svært nok ved at få folk 

men igen jeg dømmer ikke det er et frit land vi lever i

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Jeg har et rengøringsfirma. Jeg tager 350-375 kr. i timen. Det er incl. rengøringsmidler, kørsel og moms og diverse forsikringer til at dække skader på kundernes ting. Kunne ikke drømme om at gøre det sort eller få det gjort selv sort. 

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Vi har tidligere brugt happy helper, men vi bor lidt uden for København (på s tog linjen) og da vores faste stoppede oplevede vi at alle dem vi ellers matchede med aflyste, selvom de skrev, at de tog opgaver i vores by. Så vi gik over til en professionel, som tog 285 kr/t plus moms. Hun havde selv klude med og brugte så vores rengøringsmidler. I starten var hun god, men hun faldt mere og mere af på den og jeg oplevede til sidst at hun nærmest hver gang snød os for 15-30 minutter. Det ville være ok, hvis der var rent, men det var der ikke og jeg endte tit med at gøre rent selv samme dag. Fx rengjorde hun kun halvdelen af vores dobbeltvask i køkkenet og da vi arbejdede hjemme under corona stod hun og snakkede længe med os, selvom vi sad med headset på og var på vej i møde. Vi nævnte det for hende, men det hjalp ikke.

Men vi skal have rengøring igen, det er en kæmpe hjælp. Og det bliver gennem et firma igen, så der er styr på moms mm. Men vi tager nok ikke en enkeltmandsvirksomhed, da vi må erkende, at vi er for konfliktsky til direkte at få tydeligt sagt de små ting, som vi er utilfredse med 

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Vi betaler 600 kroner om ugen for cirka 1.5-2 timers rengøring, alt efter behov. 

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Vi giver 500 kr. for rengøring af 134 kvm. Det er almindelig tørren støv af, støvsuge, vask af gulv, badeværelse og bryggers.  

De har selv rengøringsartikler, støvsuger og klude med. De kommer to og er færdige på 1/2 time. Total tornado. Men her er rent

Vi er to voksne, barn 21/2 år og en hund af fælderace.

Anmeld Citér

13. juli 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde en privat til at gøre rent 2.5 time til 250 kr. Jeg savner hende!! Synes bare de gode kan være svære at finde. følger lige med hvad folks erfaringer er med firmaer. 

Betalte du hende kun 100 kr. i timen?

Anmeld Citér

13. juli 2022

Lje

Anonym skriver:

Hej. 

Vi har rækkehus i 3 etager. 120 med, 2 badeværelser. Rengøring 1 gang om ugen til 675 kr. inkl. moms. 

Begge badeværelser tages 100%, støvsugning over det hele, alle flader (vindueskarme og møbelflader), gulvvask i køkken-alrum og så skifter de hver uge mellem 1. og 2. sal ifht. gulvvask, dørkarme. 

De kommer med alt. Det er økologiske, parfumefri rengøringsmidler. 

For mig er det vigtigt, at der er overenskomst, ordnede forhold og selvfølgelig: høj kvalitet. Nogle gange kommer der 1 og andre gange 2. Det har ingen betydning for os. Alt i alt bruger de svarende til 2 timer-ish på rengøring. 

Vi er så glade for firmaet, at vi stiller både julegave og påskeæg til dem. Noget, de kan dele i firmaet.

Det er simpelthen vores største luksus med rengøring. Vi værdsætter det. 

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.