Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2022

Anonym trådstarter

Tog i onsdags en positiv ægløsningstest om morgenen. Om aftenen var den endnu tydeligere. Tog også en fredag, da det alligevel var den sidste og den var endnu endnu tydeligere.. i dag har jeg så strækbar (som i 10 cm) hvid udflåd.. er det først ægløsning nu eller bare "resterne"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Tog i onsdags en positiv ægløsningstest om morgenen. Om aftenen var den endnu tydeligere. Tog også en fredag, da det alligevel var den sidste og den var endnu endnu tydeligere.. i dag har jeg så strækbar (som i 10 cm) hvid udflåd.. er det først ægløsning nu eller bare "resterne"

Det er den første positive test man skal gå efter. Nogle kan teste positiv i længere tid, andre kun få timer.
Er du 100% på at de første var positive?

Jeg bekræftede altid med en af Clearblues digitale æl-teste, og det er lykkedes 4 gange ( desværre mistet de 3 første, men nu lykkedes med 4. gang).

Anmeld Citér

10. juli 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Det er den første positive test man skal gå efter. Nogle kan teste positiv i længere tid, andre kun få timer.
Er du 100% på at de første var positive?

Jeg bekræftede altid med en af Clearblues digitale æl-teste, og det er lykkedes 4 gange ( desværre mistet de 3 første, men nu lykkedes med 4. gang).

Jeg er ret sikker på første test er positiv. Den fredag morgen var tydeligere en controlstregen allerede inden farven var løbet igennem - det var de to fra torsdag ik. Jeg har haft menslignede smerter siden tirsdag, men igår var det virkelig slemt led ondt i lænden og hovedpine også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juli 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på første test er positiv. Den fredag morgen var tydeligere en controlstregen allerede inden farven var løbet igennem - det var de to fra torsdag ik. Jeg har haft menslignede smerter siden tirsdag, men igår var det virkelig slemt led ondt i lænden og hovedpine også

Ja de er alle positive, men det er dem fra d. 7/7 du skal gå efter ud af de 3, da det er de første positive af dem.

Krydser for der er gevinst om 14 dages tid

Anmeld Citér

11. juli 2022

Ønskebarn22

Ægløsningstest er positiv 24-48 timer FØR ægløsning, så det slim du beskriver ville jeg mene er den bedste indikator for ægløsning "her og nu"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.