Sikkerhedssko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
2 synes godt om
4. juli 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

De af jer der bruger sikkerhedssko på arbejdet, hvilke kan I anbefale eller det modsatte?

Jeg har fået konstateret hælspore så jeg er nødt til at opgradere fra billigste fra Harald Nyborg til nogle der faktisk stødabsoberer i hælen..

men holy moly der er mange mærker og prisniveauer.. og så er jeg i tvivl om størrelsen er det samme uanset mærke??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Wampires skriver:

De af jer der bruger sikkerhedssko på arbejdet, hvilke kan I anbefale eller det modsatte?

Jeg har fået konstateret hælspore så jeg er nødt til at opgradere fra billigste fra Harald Nyborg til nogle der faktisk stødabsoberer i hælen..

men holy moly der er mange mærker og prisniveauer.. og så er jeg i tvivl om størrelsen er det samme uanset mærke??

Bruger dem ikke længere, fordi jeg kan undgå det. Men vi har airtox som en af favoritterne, da de er bygget op med blød sål som en rigtig kondi sko. Dem fra brynje er også brygget op som en kondi sko. Mange har det der foam som du finder i adidas og andre løbe sko. Men det bedste er at prøve dem på og gå rundt i butikken, også for at fornemme hvordan den føles ude ved tæerne. Og der er stort set altid muligt at prutte prisen ned, da en airtox ikke behøver koste 1800 ex moms, selvom det er den vejledende pris

Anmeld Citér

4. juli 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Gæsten1984 skriver:

Bruger dem ikke længere, fordi jeg kan undgå det. Men vi har airtox som en af favoritterne, da de er bygget op med blød sål som en rigtig kondi sko. Dem fra brynje er også brygget op som en kondi sko. Mange har det der foam som du finder i adidas og andre løbe sko. Men det bedste er at prøve dem på og gå rundt i butikken, også for at fornemme hvordan den føles ude ved tæerne. Og der er stort set altid muligt at prutte prisen ned, da en airtox ikke behøver koste 1800 ex moms, selvom det er den vejledende pris

tak for svar :D

jeg endte med Airtox faktisk, jeg kender dem i forvejen som nogle der virkelig er pengene værd..

fandt et par med ekstra støtte i hælen til 1400 kr inkl moms lige nu så det var okay selvom det er mange penge for os..

Jeg er nødt til at tænke fremad og passe på min fod så meget som muligt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.