Jeg er bare helt nede i kulkælderen... synes ALT er imod mig lige fortiden. Min bil blev kasseret til syn pga en træk-krog som er monteret forkert og den bilhandler der har monteret den fraskriver sig alt ansvar fordi det er over 2 år siden de gjorde det. Hvis den skal monteres rigtigt er prisen 14.000 kr.
Så får min kæreste ikke 1 men 2 bøder i denne uge for at køre forstærkt.. 65 i en 50 km zone og et ikke helt rigtigt stop ved FULDT STOP skilt. Dernæst en p.bøde fordi vi glemte at sætte skiven da jeg blev gal fordi han blev taget af fotovognen og jeg skulle brokke mig...
og ja.. vores tv er til rep. samt alle mine billeder er blevet slettet da harddisken er gået i stk på min 2 md gamle computer... og prikken over iét så har jeg fået min nye vagtplan.. med en masse kl.05 og 06 vagter fra om morgen hvilket de havde lovet mig at jeg skulle møde kl.7 så jeg kan afl. mit barn inden jeg møder på arbejde... nu siger de det har de aldrig lovet mig.. så har bare TUDET hele morgen. Jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre... hvor kan ALT bare være noget lort engang i mellem... og ligenu aner jeg hverken ud eller ind... jeg bliver jo nødt til at tage jobbet.. men det er godtnok synd at skulle hive mit barn op kl.03 og afl. hos mine forældre.... hold kæft hvor er det bare ikke i orden... suk
Anmeld