Indretning med børn i lille lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2022

Anonym trådstarter

Her bor vi mor, Magnus på 3 år, Mike på 19 år, og mor, i kan se på tegningen hvordan de har værelser nu, jeg er i stuen, men den lille har værelset hvor der er gennemgang til wc, og han er begyndt at vågne når nogen går på wc, så det fungerer ikke, min samvittighed har det bare svært ved at rykke den store derind, selvom han kan sove fra alt, men hans privatliv, når jeg kommer rendene i utide om aften/nat og skal tisse hvad ville i gøre?

Vi er skrevet op til anden bolig, med bedre planløsning, men det tager tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Sover du i stuen?

Anmeld Citér

29. juni 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Sover du i stuen?

Ja det gør jeg.

Anmeld Citér

29. juni 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Okay, hvis ikke ville jeg have skrevet du skulle give Mike stuen og Magnus Mikes værelse og lav stue på Magnus værelse nu når det bare er midlertidigt... det er vel også svært at få en dør fra badeværelset ud i køkkenet :/

Jeg synes den indretning du har, er den bedste pt.

Anmeld Citér

29. juni 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Okay, hvis ikke ville jeg have skrevet du skulle give Mike stuen og Magnus Mikes værelse og lav stue på Magnus værelse nu når det bare er midlertidigt... det er vel også svært at få en dør fra badeværelset ud i køkkenet :/

Jeg synes den indretning du har, er den bedste pt.

Der er ikke dør ud til køkken fra wc, kun ud til Magnus's værelse, da han er længe om at falde i søvn, når han vågner når vi går på wc, fungerer det bare ikke som det er nu, men tak for dit bud

Anmeld Citér

29. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Hvad er Mike for en 19-årig fyr? Er han meget hjemme på sit værelse fx eller er han ude med venner/kæreste hver aften og kommer kun hjem for at sove? For så kunne de to drenge måske bytte seng for en periode, men beholde deres værelser i dagtimerne. 
Eller er han på vej til snart at flytte hjemmefra fx ifm. nye studier el, så Magnus snart har udsigt til at kunne få Mikes værelse og du rykke på Magnus' værelse?

Eller kunne du og Magnus bytte seng for en periode? Eller ville Mike og du ikke kunne undvære stuen om aftenen. 

Den er lidt svær. 

Anmeld Citér

29. juni 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er Mike typen der har kæreste besøg? Hvis ikke, så ville jeg bytte drengenes værelse og have en meget klar aftale om at banke på hvis man skal på toilettet mens han er derinde selvfølgelig.

efter egen erfaring med hjemmeboende 18 årig dreng, så er det klart ham der bruger allermest tid på badeværelset  men det er jo ikke sikkert din 19 årige er ligesådan  

Anmeld Citér

29. juni 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Her bor vi mor, Magnus på 3 år, Mike på 19 år, og mor, i kan se på tegningen hvordan de har værelser nu, jeg er i stuen, men den lille har værelset hvor der er gennemgang til wc, og han er begyndt at vågne når nogen går på wc, så det fungerer ikke, min samvittighed har det bare svært ved at rykke den store derind, selvom han kan sove fra alt, men hans privatliv, når jeg kommer rendene i utide om aften/nat og skal tisse hvad ville i gøre?

Vi er skrevet op til anden bolig, med bedre planløsning, men det tager tid.

Kunne det være muligt at sætte en høj rumdeler op. Så der kommer lidt en lille gang til toilettet. Derved kommer der mindre forstyrrelser, da han ikke kan se hvad der sker på den anden side af reolen. Og hvis værelses døren, står på klem hele tiden forstyrres han ikke af den åbnes. Dette kan også gøres med wc døren når der ikke er nogle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.