Efter et par år som single er jeg fundet sammen med en ny. Vi har haft noget kørende længe men er gået meget stille med dørene da vi biologisk er i familie - langt nok ude til at det ikke er ulovligt, men stadig tæt nok til at vi har haft meget med hinanden at gøre. Vores nærmeste venner ved det og da vi var til en større familie-kom-sammen blev vi spurgt ligeud, og fik kun positive reaktioner.
Det i sig selv er jo dejligt, men en stor del af vores hemmeligskræmmeri er at vi begge har børn fra tidligere forhold og hvor vi stadig er venner med hans eks (som ved det) og min første eks, er min yngstes far ikke særligt samarbejdsvillig, og har før truet med at tilbageholde vores barn når han ikke har fået sin vilje.
Vi var til et arrangement i weekenden hvor der blev taget nogle rigtig gode billeder, men vi var nødt til at gemme dem væk pga vi ikke ved hvad min eks kunne finde på, men...
Hvor længe er vi nødt til at liste rundt som om vi gør noget forkert? Og hvordan kan vi/jeg evt. fortælle min eks det?
Anmeld
Citér