Fertilitetsbehandling i Aalborg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2022

Anonym trådstarter

Hvor i Aalborg kan man blive insemineret med partners sæd? Jeg har regelmæssig ægløsning og har umiddelbart nemt ved at blive gravid, men ønsker at blive insemineret grundet alder og at jeg ikke er kæreste med ham der skal være far til barnet.

Men har kun set der skulle være Faurskov og Louise Rom og deres klinik får virkelig dårlige anmeldelser. Er de ok? Eller er der andre i Aalborg der kan anbefales?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg er fra Aalborg og har været hos Faurskov 2 gange med ikke de bedste oplevelser, så der afbrød vi samarbejdet. Louise Rom har jeg aldrig hørt om. Er hun forholds ny på markedet?

Vi endte med først at prøve gennem det offentlige (dengang i Dronninglund), og da vi faldt for aldersgrænsen der, søgte vi mod Århus. 

Omvendt har jeg en veninde, der gik til Faurskov med den indstilling, at han måske nok har en træls personlighed, men at 'jobbet' skulle han nok kunne udføre. Og det lykkedes for dem. 

Har I overvejet hjemmeinsemination? 

Anmeld Citér

28. juni 2022

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Jeg er fra Aalborg og har været hos Faurskov 2 gange med ikke de bedste oplevelser, så der afbrød vi samarbejdet. Louise Rom har jeg aldrig hørt om. Er hun forholds ny på markedet?

Vi endte med først at prøve gennem det offentlige (dengang i Dronninglund), og da vi faldt for aldersgrænsen der, søgte vi mod Århus. 

Omvendt har jeg en veninde, der gik til Faurskov med den indstilling, at han måske nok har en træls personlighed, men at 'jobbet' skulle han nok kunne udføre. Og det lykkedes for dem. 

Har I overvejet hjemmeinsemination? 

Jeg har faktisk været ved Faurskov nogle gange før, bare til undersøgelse der ikke handlede om graviditet. Han virkede dygtig, men ikke ligefrem beroligende og forstående. Men kan være det er rigtigt som din veninde siger, at hvis han kan sit kram så tager man det andet med

Rom kan bare frem da jeg googlede, ved ikke noget om hende ellers. 

Jeg er 41 og derfor vil vi gerne have at det skal lykkes rimelig hurtigt da jeg ikke har så meget tid at løbe på. Derfor vi har aftalt at få hjælp til det. Også fordi jeg har aborteret flere gange, og skulle det ske igen vil vi gerne have tid til at give der et forsøg mere. Hvis det giver mening?

Anmeld Citér

28. juni 2022

Anonym

Vi blev insemineret sidste år ved Faurskov og var fint tilfredse, men han er meget hurtig og tjep så hvis man forventer ro og lange forklaringer kan jeg godt forstå hvis man har haft en dårlig oplevelse med ham.

Faurskov har dog solgt klinikken til Louise Rom og hun er vildt behagelig og tager sig tid så jeg ville ikke tøve med at komme i gang med behandling hos hende. Der er ikke andre private steder i Aalborg der tilbyder fertilitetsbehandling.

Anmeld Citér

29. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Vi blev insemineret sidste år ved Faurskov og var fint tilfredse, men han er meget hurtig og tjep så hvis man forventer ro og lange forklaringer kan jeg godt forstå hvis man har haft en dårlig oplevelse med ham.

Faurskov har dog solgt klinikken til Louise Rom og hun er vildt behagelig og tager sig tid så jeg ville ikke tøve med at komme i gang med behandling hos hende. Der er ikke andre private steder i Aalborg der tilbyder fertilitetsbehandling.

Ahr, så giver det mening, hvem Louise Rom er. Det var en god nyhed for nordjyske par med fertilitetsproblemer. En by som Aalborg bør have en ordentlig klinik at søge hen. 

Anmeld Citér

29. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay, så giver det mening Tror vi giver det er forsøg, effektivt er også det vigtigste for mig. 

Tak for dit svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.