Gå tilbage til eks ( faren til ens børn )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej.

Er der nogle herinde der har været skilt/ gået fra hinanden, og har fundet sammen efterfølgende, selv om i har haft andre partnere i tiden imellem?

hvis ja hvordan gik det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2022

TLO

Jeg har ikke selv, men i sin tid havde jeg en studiekammerat med en jævnaldrende søster/ 2 år yngre og en lillebror ca 10-12 år yngre. Deres forældre havde været gået fra hinanden i mellem de første 2, fundet sammen og fået nr 3, som dengang vel var en 7/8 år

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Har selv prøvet det, og kender andre. Det er meget svært og gamle mønstre dukker nemt op igen. Det er nogle gange bare bedst at bo hver for sig og så være fælles om ting der fungere, såsom fødselsdage mm. 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Jeg har ikk selv. Men mine forældre havde et vennepar da jeg var barn som gik fra hinanden pga utroskab. 10 år efter fandt de sammen igen og havde sølvbryllup for et par år siden. 

derudover fik min moster et barn (min kusine) med en mand og gik fra hinanden da hun var spæd. De er gift idag efter 30 års adskillelse (han var der ikke som far og min kusine kendte ham ikke før han kom ind igen som voksen)

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Mine svigerforældre gik fra hinanden, da min mand var 4 og fandt sammen igen da han var 16-17. De opfører sig som det gamle ægtepar, de er Men de gik ikke fra hinanden, fordi deres forhold ikke fungerede. De gik fra hinanden fordi manden fandt en anden. De har uden tvivl de helt samme udfordringer, som de havde da de var gift første gang. Men de foretrækker at leve sammen og ikke hver for sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.