op og tisse om natten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

mullesmith2

Hej har lige et spørgsmål. Nu er det så min papsøn jeg taler om ;-) Men han er nemlig begyndt at tisse i sengen næsten hver nat (han er 3 år og er kommet af med bleen for et halvt årstid siden). Jeg har forslået min kæreste lige at tage ham op og tisse inden vi selv går i seng omkring kl.23. (min kæreste syntes ik det er nødvendigt) men det har fungeret rigtig godt faktisk. Men gør det noget at man vækker ham?? Tit kommer han jo ind til os omkring klokken 2 om natten eller før fordi han endten vågner og skal tisse men så kommer ind til os og gør det eller også kommer han ind fordi han har tisset i egen seng. Hvad har i andre gjort ved tisseriet?? ;-) er der i øvrigt nogen der kender et sted man kan købe sådan nogen tisselagner i stor størrelse?? vi vil nemlig have et stor stykke inde på dobbeltsengen, bare for en sikkerhedsskyld også hvis jeg kommer til at tisse i sengen hehe prøver jo på at blive gravid så når jeg engang bliver det og har født også, har jeg hørt man kan have svært ved at holde på vandet! ;-)
Nå nok fra mig håber der er nogen der kender til det med tisseriet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.