Kort og mild menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2022

Anonym trådstarter

Min ellers meget regelmæssige menstruation, der normalt varer 3 dage og mange smerter + 'dryp af dage' har denne gang valgt at være under 24 timer, er allerede nu bare på det stadie hvor der kun kommer noget når jeg tørrer mig og ingen smerter.. Er det normalt engang i mellem at det bare er kort og hurtigt ovre på under 24 timer eller er det anledning til en test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2022

Anonym

Det er helt normalt at der kan ske udsving, ja. Men den mængde du snakker om har jeg ikke selv erfaring med og det skader jo aldrig at tage en test

Anmeld Citér

19. juni 2022

Missyou

Jeg har altid haft menstruationer som varede få timer og var så milde at det kun kom lidt på papirer ved toiletbesøg. Og jeg bliver mega nemt gravid..

Anmeld Citér

19. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg har nemlig altid haft smerter så jeg skulle smertedækkes hvis jeg skulle ud og især om natten. Men tog en halv pille inden jeg skulle til eksamen fredag og det gik væk af det.. Og er vant til at skulle op flere gange om natten for at skifte.. Så jeg undrer mig bare over den "lette omgang" det har været, ikke at jeg har manglet det! Men bliver også lidt skeptisk, fik dog en negativ test fredag morgen og det startede få timer efter, så slog det hen...

Anmeld Citér

19. juni 2022

Rosin1980

Profilbillede for Rosin1980

Hejsa,

Jeg har altså prøvet noget tilsvarende da jeg var gravid med mit andet barn. Bløder normalt 5-7 dage, fik så en lettere blødning på 3-4 dage, men tænkte ikke over det.

Først et par uger senere da jeg blev meget træt og fik madlede/kvalme over nogle dage tænkte jeg hellere at måtte tage en test. 
Så det kan altså på ingen måde udelukkes…

Anmeld Citér

19. juni 2022

Anonym trådstarter

Rosin1980 skriver:

Hejsa,

Jeg har altså prøvet noget tilsvarende da jeg var gravid med mit andet barn. Bløder normalt 5-7 dage, fik så en lettere blødning på 3-4 dage, men tænkte ikke over det.

Først et par uger senere da jeg blev meget træt og fik madlede/kvalme over nogle dage tænkte jeg hellere at måtte tage en test. 
Så det kan altså på ingen måde udelukkes…

Tak for svar. Jeg har bestilt tests i dag så må hellere lige tage en for en sikkerheds skyld

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym trådstarter

Tog denne test til morgen og er ærligt i tvivl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Hvis du både står i en stressende eksamensperiode og prøver aktivt at blive gravid, så vil jeg bare tro, at det er en blødningsforstyrrelse. Så kommer den nok for fuld skrue efter nogle dage, hvis ikke du er hoppet en ægløsning over.

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym trådstarter

Ja, må vel bare vente og se. Der er ingen tegn på blødning skulle komme igen og er nu ikke mere stresset end normalt. Havde en ægte blødning den var bare kort og havde peak ved ægløsningstest så går ud fra jeg havde ægløsning. 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Mrs.

Kan ikke se nogen streg på testen. 
det er helt normalt at den kan svinge i varighed og mængde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.