Alt lugter og smager af mug??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2022

Anonym trådstarter

Har læst et par gange at lugte-/smagssansen bliver forstærket ved graviditet. 

Men jeg har testet negativ og har de sidste par dage oplevet at flere ting smager og lugter muggent, ikke særlig lækkert!!

Nogen der har oplevet det og IKKE været gravid??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2022

Anonym

hvis ønsket om graviditet er stort kan kroppen godt tro den er gravid uden at være det. Jeg har oplevet det et par gange 

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Ved du hvordan man kan stoppe det?

Har en masse andre ting jeg har gang i så det er ikke fordi det er det eneste der fylder. Jovist er det ønsket, men har fx aldrig oplevet at mens er udeblevet selvom vi har prøvet i flere måneder og ønsker det.. Så tænkte at så længe mens kommer og har en stabil cyklus kunne det ikke være indbildt, hvis det giver mening?

Anmeld Citér

15. juni 2022

Fnulle

Profilbillede for Fnulle

Har du taget en coronatest? 

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Fnulle skriver:

Har du taget en coronatest? 

Nej, har ikke umiddelbart haft symptomer på corona, men hvis det er et symptom kan det da godt være jeg skal det Har jeg bare ikke hørt om..

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym

Det forsvandt da mens kom, og uanset hvor stabil din cyklus er kan der ske udsving et par gange om året det er helt normalt

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det forsvandt da mens kom, og uanset hvor stabil din cyklus er kan der ske udsving et par gange om året det er helt normalt

Jeg håber den kommer til tiden denne her gang

Har dog lige taget en coronatest.. Kan se en test-streg, men den er gennemsigtig. Skal det tydes ligesom en skyggestreg? Mener bare at læse på nettet at selv skygger på coronatests skal betragtes som tidligt positive

Anmeld Citér

15. juni 2022

Darling

Anonym skriver:

Jeg håber den kommer til tiden denne her gang

Har dog lige taget en coronatest.. Kan se en test-streg, men den er gennemsigtig. Skal det tydes ligesom en skyggestreg? Mener bare at læse på nettet at selv skygger på coronatests skal betragtes som tidligt positive

Prøv at ligge et billede på af dem, da jeg havde corona var stregen næsten usynlig men den var god nok

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Prøv at ligge et billede på af dem, da jeg havde corona var stregen næsten usynlig men den var god nok

Den opfører sig præcis som en skyggestreg.. Ingen farve og kan kun se den i bestemt lys...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juni 2022

fehår

Den opfører sig præcis som en skyggestreg.. Ingen farve og kan kun se den i bestemt lys...

Kom den inden for tid? Så ville jeg umiddelbart tolke den som positiv, eller i hvert fald tage en ny test. Jeg fik aldrig tydeligere streger på mine hjemmetests, da jeg havde Corona (påvist ved PCR).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.