Hvornår kan jeg mon teste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2022

Anonym trådstarter

I kender det sikkert. Man forsøger og forsøger.

Måned efter måned .

Vi er i gang med at blive udredt for ufrivillig barnløshed. 

Alt er normalt, mandens sæd er rigtig fin. 

Og da jeg fik min vandscanning d. 1 fik jeg afvide at jeg havde et rigtig fint og modent æg og vi bare skulle hygge os de næste par dage. Min æl faldt så 6 dage efter min mens. Og jeg forstår bedre hvorfor jeg aldrig kan få en positiv æl test, hvis den ofte falder så tidligt efter mens.

Anyway. De sidste 2 dage testede jeg, da jeg dum som jeg er, læste at man kunne være heldig at fange en tidlig graviditet ca. 8 dage efter ÆL. De to forrige dage, var den klart negativ. 

I dag var der 2 utydelig streger. Tænkte, argh . Prøvede igen senere, og der var en lidt mere utydelig streg. Nok pga. Min urin ikke var så koncentreret. Men kan det mon lade sig gøre nu? Jeg venter ,hvis jeg kan til tirsdag med at teste igen. Jeg tror selvfølgelig ikke på testen før jeg har en tydelig streg. Er jo blevet snydt før .

Billede på pose er første test, billede uden er den jeg tog senere . 

Hvad tænker i, hvornår mon jeg kan forvente den er rigtig positiv (hvis den er der) og forvente min mens? Normalvis, ville jeg først skulle have min mens omkring D. 26. Men ved ikke om jeg kan stole på det nu, hvor min læ er faldet så tidligt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2022

Anonym

En streg er en streg uanset hvor positiv den er, du er jo hverken lidt eller meget gravid. Jeg har oplevet tab på helt tydelige streger flere gange så det har intet at sige.

Jeg kan sagtens se en streg på begge af dine teste, vent to dage også test igen. Hcg bliver jo ikkr fordoblet fra dag til dag, men hver 2. Eller 3. Dag Du er nok ikke særlig langt henne når den ikke er tydeligere  

Anmeld Citér

12. juni 2022

BlobBob

Din mens bør komme ca. 14 dage efter ægløsning. 

Jeg er i tvivl om jeg kan se en streg. Jeg håber og krydser fingre for dig. 

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym trådstarter

BlobBob skriver:

Din mens bør komme ca. 14 dage efter ægløsning. 

Jeg er i tvivl om jeg kan se en streg. Jeg håber og krydser fingre for dig. 

Tak, så ca midt næste uge 

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym

Prøv lige et andet mærke valmed Lidl test for eksempel. Dem du har brugt giver altid , som i altid mig ret tydelige steger uden at jeg har været gravid 

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøv lige et andet mærke valmed Lidl test for eksempel. Dem du har brugt giver altid , som i altid mig ret tydelige steger uden at jeg har været gravid 

De to forrige dage, var bare mega negative. Men jeg prøver et andet mærke tirsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.