Måske et dumt spørgsmål. Søger hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg har et spørgsmål til jer, det lyder måske lidt mærkeligt at spørge om. Men jeg har jo aldrig været gravid så er ret uvidende. Jeg oplever nogle gange at have pletblødning efter min ægløsning, det er ikke rødt men lysebrunt og det er flere dage efter min ægløsning, så ikke i forbindelse med ægløsning (bruger tests) men der er så heller ikke gået lang tid til at det skulle være implantationsblødning. Vi snakker 2-3 dage efter. Så tænker jeg, at det måske er et tegn på at ægget er gået bort altså at jeg i denne cyklus heller ikke er blevet gravid. Jeg har i dag haft ondt i min ene æggestok, men ægløsning er ovre for flere dage siden. 

Spørgsmålet til jer, har I haft pletblødning meget hurtigt efter ægløsning men alligevel er blevet gravide?
Hilsen en forvirret, meget forvirret pige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Er det 2-3 dage efter positiv test? For ægløsning kommer jo først 24-48 timer efter positiv test, så det passer jo meget godt. Og hvis det er brunt, er det gammelt blod som kan have ligget noget tid inden det kommer ud. Så jeg tænker at det er i forbindelse med ægløsning. 

I øvrigt vil det ikke bløde hvis ægget ikke bliver befrugtet eller ikke sætter sig fast. Så vil det bare blive skyllet ud når man får menstruation

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Er det 2-3 dage efter positiv test? For ægløsning kommer jo først 24-48 timer efter positiv test, så det passer jo meget godt. Og hvis det er brunt, er det gammelt blod som kan have ligget noget tid inden det kommer ud. Så jeg tænker at det er i forbindelse med ægløsning. 

I øvrigt vil det ikke bløde hvis ægget ikke bliver befrugtet eller ikke sætter sig fast. Så vil det bare blive skyllet ud når man får menstruation

Det er 3-4 dage efter ÆL. Jeg testede positiv onsdag, så går ud fra jeg har haft ÆL torsdag/fredag. 
jeg blødte så i går og stadig i dag, meget lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.