Pludselig føle sig fremmed- andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg kan nogle gange, ud af det blå og meget kortvarige få sådan en følelse af at jeg er fremmed for mig selv. Som om jeg ser mig selv udefra. Når jeg googler det, kommer der alt muligt op med angst og PTSD, men det har ikke noget med angst at gøre og kommer typisk når jeg er afslappet (Har selv angst, så jeg kender forskel) det føles egentlig mere lidt deja-vu agtigt uden at være deja-vu. Det er svært at forklare. Er der andre der har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2022

Anonym

Jeg vil anbefale dig at  du stopper med af søge på Google og kontakt din læge for som du selv skriver   kommer der alt muligt op når du google og det gør dig bare nevøs  det der er  rigtig vigtigt at værre kritiske når man søger viden på nette    du kan nemlig find 100 forskel svar på dit spøgmålet nogle er sande og andre falske.

Anmeld Citér

11. juni 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ved ikke om det er det samme - men jeg kan nogen gange få oplevelsen af, at lige præcis denne situation har jeg oplevet før! Ydermere er jeg meget optaget af det spirituelle og er (måske?) mere åben for ‘den anden verden’

Anmeld Citér

11. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil anbefale dig at  du stopper med af søge på Google og kontakt din læge for som du selv skriver   kommer der alt muligt op når du google og det gør dig bare nevøs  det der er  rigtig vigtigt at værre kritiske når man søger viden på nette    du kan nemlig find 100 forskel svar på dit spøgmålet nogle er sande og andre falske.

Tænker ikke der er grund til at kontakte lægen. Man kontakter heller ikke lægen fordi man får deja-vu og vil nærmere putte det i samme kasse som dét, end noget lægen skal tage sig af.

Anmeld Citér

11. juni 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ved ikke om det er det samme - men jeg kan nogen gange få oplevelsen af, at lige præcis denne situation har jeg oplevet før! Ydermere er jeg meget optaget af det spirituelle og er (måske?) mere åben for ‘den anden verden’

Dét du beskriver der er deja-vu og det minder lidt om det, uden dog at være det samme��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.