Kan jeg være det…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej Alle

Er der nogen som har prøvet og have fået mega ømme bryster(hele vejen rundt), niv/jag i underlivet, murren fornemmelse i maven, pludseligt træg mave, menstruation kom 1 uge før planlagt ca, men den er meget mild og med nærmest ingen koaguler som normalt og så have været gravid alligevel trods tidligere negativ test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2022

Anonym

I og med du har blødt og du tester negativ , så er du altså ikke gravid ????

Anmeld Citér

10. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I og med du har blødt og du tester negativ , så er du altså ikke gravid ????

Jeg forespørger om der er nogen der har prøvet at testen snød jer og viste negativ og så senere positiv. Selvom der er en mindre blødning/meget mildere menstruation end vanligt og tidligere end vanligt. Evt en implantationsblødning

Anmeld Citér

13. juni 2022

Anonym

Jeg har en veninde som oplevede menstruationslignende blødning i starten af sin graviditet. Men tror først at hun testede efter blødningen, så ved ikke om hun ville have testet positiv før/under. 

Tror dog at blødning som er kraftig nok til at minde om menstruation i langt de fleste tilfælde vil være en menstruation. Min kan i hvert fald godt variere meget. 

Anmeld Citér

13. juni 2022

Pb18

Jeg har i alle mine tre graviditeter haft menstruation i Ca uge 3. Det er markant svagere blødninger end normalt og primært brunt blod. Jeg har ikke prøvet at teste før tid men i 4+0 har jeg haft en bragende positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.