Hvad havde I gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2022

Anonym trådstarter

Der er sommer afslutning i begge mine børns klasser. De går i hver deres klassetrin.  Problemet er at begge afslutninger er samme dag og klokkeslæt. Begge mine børn vil gerne have mig med, men jeg kan jo ikke være 2 steder på en gang. Far er i KBH, så han kan desværre ikke deltage. 

Hvad ville I gøre??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Der er sommer afslutning i begge mine børns klasser. De går i hver deres klassetrin.  Problemet er at begge afslutninger er samme dag og klokkeslæt. Begge mine børn vil gerne have mig med, men jeg kan jo ikke være 2 steder på en gang. Far er i KBH, så han kan desværre ikke deltage. 

Hvad ville I gøre??

Hvis det er muligt, ville jeg være med det ene sted halvdelen af tiden og så slutte mig til det andet sted. Men det afhænger selvfølgelig af, om lokationerne er tæt på hinanden, og hvor længe arrangementerne varer. 

Anmeld Citér

8. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er helt enig med ovenstående.

det vil jeg ha gjort hvis det var mig.

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym

Jeg har også delt arrangementerne op, fordi jeg netop ikke kunne være begge steder. Og selvom min mand også er der, vil de gerne at vi begge er der. Så vi skifter altid lidt imellem hvilket arrangement vi tager først til.  Det fungerer fint og det er heldigvis ikke så tit, det er faktisk mest sommerarrangementer der ligger samtidig. 

Anmeld Citér

8. juni 2022

Missyou

Jeg havde nok undersøgt om en bedsteforælder kunne tage med den ene :-)

Anmeld Citér

8. juni 2022

AnoMor

HvisJeg havde delt det op. Startet hos den ene og sluttet hos den anden. 

og hvis det ikke er en mulighed så ville jeg se om der var en bedsteforælder der kunne tage med den ene 

Anmeld Citér

8. juni 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mine unger går på samme skole, men forskellige klassetrin. Jeg plejer at tage den første halvdel et sted, og resten det andet.

Og ellers har vi som en anden også skriver, haft bedsteforældre med vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.